Celebrex i rwa kulszowa

1. Data: 2005-09-13 10:36:58

Temat: Celebrex i rwa kulszowa
Od: "Adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od kilku miesiecy mam rwe kulszowa wynikajaca z poglebionej lordozy,
przesuniecia kregu,
oraz zwezenia przestrzeni miedzykregowej L5-S1.
Przeciwbolowce ( diklofenac w roznych formach, lub ibuprofen) przestaja
pomagac, bol jest czestszy i noc przesypiam na trzy raty . Dzis lekarz
przepisal mi recepte na Celebrex, poczytalam troche na temat tego leku i
sama nie wiem czy wykupic czy nie. Po pierwsze dosc drogi, po drugie
porownuja go z Vioxx, po ktorym poszlo do piachu pare osob.
Prosze o opinie osob ktore zazywaja ten lek, jak i opinie lekarzy.
Powinnam go wykupic, czy raczej pozostac przy zwiekszonych dawkach
dotychczasowych lekow. W piatek ide ponownie do lekarza, wiec moge sie
wstrzymac w wykupieniem dzis i ew. w piatek zmienic ten lek na inny. A moze
mozecie zaproponowac cos innego ??

Pozdrawiam
Adiola

2. Data: 2005-09-13 11:28:29

Temat: Re: Celebrex i rwa kulszowa
Od: Piotr <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!

Co do Celebreksu nie będę się wypowiadał, bo nie da się powiedzieć nic
definitywnego. Można dyskutować, czy ewentualne korzyści przewyższają
ryzyko, czy nie.

Natomiast co do Twoich bólów, to może warto skonsultować sprawę z
neurochirurgiem/ortopedą i zastanowić się nad zabiegiem operacyjnym? Co
prawda bezwzględnych wskazań u Ciebie póki co nie ma, ale jeśli leczenie
farmakologiczne zaczyna zawodzić, to warto o tym pomyśleć.

Pozdrawiam
Piotr

3. Data: 2005-09-13 12:26:06

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poproś o receptę na proszki Profenid.

--
Kaja

4. Data: 2005-09-13 13:05:04

Od: "dino" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z twojego postu nie wynika, czy: a. miałaś porządnie zrobioną diagnostykę (co to
znaczy "przesunięcie kręgu"??); b. czy miałaś porządną fizjoterapię. Polacalbym
skonsultowanie sie z terapeutą metody McKenziego, albo dobrym specem od terapii
manualnej. Skąd jesteś?? może można by podrzucić jakiś namiar :))
Pozdrawiam <dino>

5. Data: 2005-09-13 17:29:48

Od: "Adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
> Witaj!
>
> Co do Celebreksu nie będę się wypowiadał, bo nie da się powiedzieć nic
> definitywnego. Można dyskutować, czy ewentualne korzyści przewyższają
> ryzyko, czy nie.

No wlasnie, ale troche sie przestraszylam i chyba ich nie wykupie...

> [...]
> prawda bezwzględnych wskazań u Ciebie póki co nie ma, ale jeśli leczenie
> farmakologiczne zaczyna zawodzić, to warto o tym pomyśleć.

To chirurg specjalista/ortopeda/traumatolog dal mi te recepte, krecil troche
nosem na diclofenac, ze za slaby i dal mocniejsze ;-)).

Tymczasem chodze na fizykoterapie, pozniej beda masaze i cwiczenia (
narazie za bardzo boli, zeby to cwiczyc), ktore zleci ew. doktor, do ktorego
ide w piatek.

Jesli chodzi o operacje, to wole zostawic to na koniec, jak juz wszystkie
metody zawioda.

Pozdrawiam
Adiola

6. Data: 2005-09-13 17:36:57

Od: "Adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości
> Tue, 13 Sep 2005 12:36:58 +0200, *Adiola*

A moze

> Poproś o receptę na proszki Profenid.

Dziekuje :-), ketoprofen niestety nie dziala na mnie zgodnie z
oczekiwaniami, stosowalam z miernym skutkiem w czerwcu, dlatego przestawilam
sie na diclofenac i ibuprofen. Zdaje sie, ze z tanszych NSLPZ to juz
wszystko probowalam.

Pozdrawiam
Adiola

7. Data: 2005-09-13 17:46:50

Od: "Adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dino" <d...@i...pl> napisał w wiadomości

>Z twojego postu nie wynika, czy: a. miałaś porządnie zrobioną diagnostykę
>(co to
> znaczy "przesunięcie kręgu"??);

nie mam pojecia, hehe, ja nawet nie jestem w stanie tego dojrzec na
zdjeciu...

>b. czy miałaś porządną fizjoterapię.

jestem w trakcie, odwlekalam rozpoczecie w lipcu, bo mialam duzo pracy i nie
moglam sobie pozwolic na codzienne seanse, teraz pilnie sie rehabilituje,
narazie podlaczaja mnie do pradu i pod diatermie microfalowa, w piatek bede
wiedziala wiecej...

Polacalbym
> skonsultowanie sie z terapeutą metody McKenziego, albo dobrym specem od
> terapii
> manualnej. Skąd jesteś?? może można by podrzucić jakiś namiar :))

Warszawa, poprosze o namiary jesli jest mozliwosc.

Pozdrawiam
Adiola

8. Data: 2005-09-13 18:11:32

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 13 Sep 2005 19:36:57 +0200, *Adiola*
<news:43270976$0$6490$f69f905@mamut2.aster.pl> napisał(a):

> [...]
> oczekiwaniami, stosowalam z miernym skutkiem w czerwcu, dlatego przestawilam
> sie na diclofenac i ibuprofen. Zdaje sie, ze z tanszych NSLPZ to juz

A Ibuprom? Podobny w składzie do tego ibprofenu?

--
Kaja

9. Data: 2005-09-13 21:21:43

Od: "Adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A Ibuprom? Podobny w składzie do tego ibprofenu?

To to samo, tylko pod inna nazwa.

Pozdrawiam
Adiola

10. Data: 2005-09-13 22:23:30

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 13 Sep 2005 23:21:43 +0200, *Adiola*
<news:43273e21$0$6508$f69f905@mamut2.aster.pl> napisał(a):

> To to samo, tylko pod inna nazwa.

Dzięki.

--
Kaja

ZĘBY - naturalne leczenie, odbudowywanie - niekonwencjonalne
Jaki ciśnieniomierz z allegro?
Ksiazki 3 rok lekarskiego :)
Krzywa przegroda nosowa
URAZ PALCA