Cena trawnika

1. Data: 2005-07-25 09:48:46

Temat: Cena trawnika
Od: "Marcin Narzynski" <n...@T...USUN.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Znalazłem w jakiejś gazecia szacunkowy koszt samodzielnego wyhodowania
trawnika na poziomie ok. 15 zł/m2. Wydaje się to straszliwie drogo.
Dodatkowo ta gazeta pokazuje trawniki gotowe (rolowane) w cenie ok 25 zł/m2.

Czy można wierzyć tym szacunkom?
Jaki czas trwa pielęgnacja trawnika, zanim jest on gotowy do sprzedania w
postaci rolek?

Pozdrawiam
MN

2. Data: 2005-07-25 15:53:58

Temat: Re: Cena trawnika
Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Narzynski napisał(a):
> [...]
>
> Czy można wierzyć tym szacunkom?
> Jaki czas trwa pielęgnacja trawnika, zanim jest on gotowy do sprzedania w

Czytałeś ten artykuł?
http://serwisy.gazeta.pl/czasopisma/1,42454,2164781.
html
pozdr. Jerzy

3. Data: 2005-07-25 16:03:39

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN napisał(a):
> http://serwisy.gazeta.pl/czasopisma/1,42454,2164781.
html
cyt.:
"Ziemię przygotowujemy podobnie jak pod zasiew trawy."

Dawno się tak nie urechotałem.

pozdr. Jerzy

Mięta i jej upodobania
wierzba-pogłębianie wiadomości