Cena za remont. Dobra czy zla??

1. Data: 2008-04-02 17:52:29

Temat: Cena za remont. Dobra czy zla??
Od: "Grupki" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pokoj 20 m.kw.
Jedna sciana to praktycznie tylko okna pozostale pelne sciany, wysykosc
2,45m
Robota:
Polozenie gladzi na scianie i suficie
Wycyklinowanie i polakierowanie podlogi
Pomalowanie

Dodatkowo zerwanie i polozenie terakoty na balkonie 2,5 m.kw

Calosc robocizna + materialy ok. 5000 zl.

Czy to dobra cena.
Nie mam zadnego rozeznania w cenach i nie wiem jak taka oferte traktowac.

2. Data: 2008-04-02 19:25:10

Temat: Re: Cena za remont. Dobra czy zla??
Od: "Cez__134" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Czy to dobra cena.
> Nie mam zadnego rozeznania w cenach i nie wiem jak taka oferte traktowac.

5 kola?.. niezly zlodziej:))

CeZ

3. Data: 2008-04-03 10:46:54

Od: "m" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duuuużo...

Jeden sprawny gościu zrobi to w tydzień czasu, z długimi przerwami
obiadowymi w ciągu dnia ;)))
Zastanów się więc, czy tydzień pracy + materiały za kilkaset pln (chyba, że
wybrałeś bardzo drogie farby, gościu kupuje i układa nowe i drogie listwy
przypodłogowe, itp.) sumują się do 5 tysiaków...

M.

4. Data: 2008-04-03 10:54:32

Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grupki" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Czy to dobra cena.
> Nie mam zadnego rozeznania w cenach i nie wiem jak taka oferte traktowac.

Zależy ile mają te materiały kosztować. A tak przy okazji, jak szanujesz
pieniądze, to jednak rozeznaj się trochę w cenach.

Pozdrawiam
Czabu

5. Data: 2008-04-03 12:49:54

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Apr 2, 7:52 pm, "Grupki" <j...@o...pl> wrote:

> Czy to dobra cena.
> Nie mam zadnego rozeznania w cenach i nie wiem jak taka oferte traktowac.

Dobra czy zła cena zależy tylko od tego czy masz innego wykonawcę
który w tym samym czasie z taką samą jakością zrobi taniej.
Masz takiego to zła, nie masz to dobra.
Warto przytoczyć pewien bardzo stary dowcip na temat jednego z naszych
wirtuozów (nie pamiętam którego) zapytanego za ile udziala lekcji gry,
- 500
- Nie można taniej
- 400
- A jeszcze taniej?
- 300
- Można jeszcze mniej?
- 200, ale tych lekcji to nawet ja nie polecam.

--
ZZ@private

6. Data: 2008-04-03 18:43:04

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Czy to dobra cena.
> Nie mam zadnego rozeznania w cenach i nie wiem jak taka oferte traktowac.

Ile z tego stanowią materiały? Życie uczy, że rozpiętość tu może być oooogromna.

Qra

7. Data: 2008-04-03 18:44:07

Od: Artur Dębski <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Calosc robocizna + materialy ok. 5000 zl.
>
> Czy to dobra cena.
> Nie mam zadnego rozeznania w cenach i nie wiem jak taka oferte traktowac.

Hmm... Warszawa 13,5 tys (robocizna - bez materiałów) za 26m mieszkanie :

łazienka:
hydraulika - rurki liczniki
glazura i terakota (pod sufit)
obsadzenie wanny
obsadzenie dużego lustra w glazurze nad wanną
zabudowanie rur pionów eleganckim ekranem
podwieszony sufit z halogenami
obsadzenie kompaktu Koło
wieszanie szafek
podłączenie elektryki szafki - oświetlenie
wieszanie suszarki nad wanną
podłączenie halogenów w suficie

kuchnia:
hydraulika do zlewu
glazura i terakota
przygotowanie otworu okna miedzy kuchnia a pokojem
gładź na suficie i ścianach
wylewka pod terakotę aby zrównać z parkietem w pokoju
przeróbki w instalacji gazowej
obsadzenie pzresuwnych drzwi PORTA

przedpokój:
gładź gipsowa - ściany i sufit
terakota i glazura
wylewka pod terakota dla zrównania z parkietem w pokoju
podciągniecie przewodu domofonu
podłączenie oświetlenia
cokoły do terakoty
obsadzenie drzwi z futryną PORTA

duży pokój
ściany i sufit gładź gipsowa + uzupełnienie ubytków
ułożenie podłogi - parkiet (cyklinuje inna osoba)
cienka wylewka pod parkiet
obsadzenie drzwi z futryną PORTA

balkon około 2m
cienka wylewka + gres + cokoły

i pewnie jeszce parę innych drobniejszych rzeczy o kórych zapomniałem
+ osoba która słucha tego co się chce mieć w mieszkaniu i robi to w wysokiej
jakosci - nie na szybko i przysłowiowe "odwal" i po najmniejszej linii
oporu.

Elektryka całego mieszkania 26m - 3000 zł z materiałem (przewody, puszki,
bezpieczniki itp)
- bez gniazdek i włączników
wymiana na miedzianą z aluminiowej
szafeczka w przedpokoju z 5 czy 6 bezpiecznikami na każdy obwód w mieszkaniu
+ wspólny różnicowo prądowy (jeżeli dobrze pamiętam) plus główny włącznik
sporo uzgodnionych punktów 220V / LAN / telefon
w samym pokoju : 5x220V, 4xLAN/telefon, 2xkablówka kinkiet nad łóżkiem
- 2 dni pracy ekipy 2osobowej

Czas na wszystko - zupełnie bez pośpiechu

Więc te 5000zł za robote/materiał 20m pokój sciany i
cyklinowanie-lakierowanie podłogi
to chyba tak na moje rozeznanie jakieś lakko licząc 1/5 - 2/5 ceny za dużo.

(materiał to jakieś kilka worków gładzi gipsowej itp jeżeli ściany bardzo
nierówne
lub wymagaja pionowania, listewki ażurowe na krawędzie pod gładź, preperat
do gruntowania
scian - chyv=ba ze dwa kanistry 5l, jakieś materiały scierne do cykliniarki,
listwy przypodłogowe
jezeli sa wymieniane (10-20zł/mb) , jakieś kołki - mocowania do listew,
lakier do podłogi,
jakis rozpuszczalnik, farba do ścian np Dulux jakieś 20zł/litr - 5-6 litrów
jażeli zwykła Jedynka/Sniezka - taniej - może coś jeszcze?

Artur Dębski
http://gui54.internetdsl.tpnet.pl

8. Data: 2008-04-03 18:50:33

Od: "Cez__134" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmm... Warszawa 13,5 tys (robocizna - bez materiałów) za 26m mieszkanie :

nie jestem budowlancem ale ...a tym wypadku zaoszczedzilbym 13.5 tysiaca:))
jak to dobrze nie miec dwoch lewych rak:))

PS: w moim domu zaden fachman pokroju tych z programu``usterka`` nie bedzie
mi w domu grzebal:))cholera wie na jakiego partacza sie trafi ....

pozdrawiam

CeZ

9. Data: 2008-04-03 21:04:13

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Apr 3, 8:50 pm, "Cez__134" <N...@p...onet.pl> wrote:

> nie jestem budowlancem ale ...a tym wypadku zaoszczedzilbym 13.5 tysiaca:))
> jak to dobrze nie miec dwoch lewych rak:))

Ja bym stracił robiąc sam :-) w swoim zawodzie zarabiam w tym czasie
więcej,
a w czasie urlopu wolę co innego robić.

--
ZZ@private

10. Data: 2008-04-04 05:46:20

Od: "CinnamonGirl" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Czy to dobra cena.
> Nie mam zadnego rozeznania w cenach i nie wiem jak taka oferte traktowac.

Mój liczył:
3zł/m3 czyszczenie ścian i przygotowanie pod gładź
18 zł/m2 za gładz z dwukrotnym gruntowaniem
35 zł/m2 kafle
6zł chciał za 2 krotne malowanie - sama sobie pomalowałam

z tego wynika ze z materiałami to w 3000zł u mnie by sie spokooooojnie
zmiescili. Robota byłą robiona na Śląsku w dużym miescie.

Pozdr.

Przeszkolne drzwi prysznicowe - bez ramek
PRALKA i gwarancja co nic nie daje - prosze o pomoc
praca Ekspert ds. technicznych
Krótki kompakt WC ?
Wywózka śmieci - ile i jak często ?