Centrum Medycyny Komplementarnej

1. Data: 2006-08-23 20:03:12

Temat: Centrum Medycyny Komplementarnej
Od: "Pika" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę coś więcej, jeśli ktoś coś wie o Centrum Medycyny Komplementarnej i
przede wszystkim gdzie , w jakim rejonie Polsli się znajduje?

2. Data: 2006-08-23 21:28:47

Temat: Re: Centrum Medycyny Komplementarnej
Od: "Paweł W." <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pika napisał(a):
> Proszę coś więcej, jeśli ktoś coś wie o Centrum Medycyny Komplementarnej i
> przede wszystkim gdzie , w jakim rejonie Polsli się znajduje?

Ja to bym nie szukał.
Lekarz medycyny - specjalizacje:
Internista
Gastroenterolog
Dietolog
Nutricjolog
Diagnostyka NLS
Terapia mikrofalowo-rezonansowa
"Leczyć nie chorobę, a chorego."
Trochę dziwne specjalizacje (szczególnie Dietolog i Nutricjolog) i
wydaje mi się, że trochę za mało czasu na zdobycie tylu specjalizacji
miała ta nie stara (ocena ze zdjęcia) osoba.
Pozdrawiam.

--
SCIO ME NIHIL SCIRE

pawelek79NIE-SPAMOWAĆ<MAŁPA>o2.pl

3. Data: 2006-08-23 23:03:07

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ""Paweł W."" <a...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wydaje mi się, że trochę za mało czasu na zdobycie tylu specjalizacji
> miała ta nie stara (ocena ze zdjęcia) osoba.

Nie sądź pochopnie:-) Mnie angielskiego uczyła najlepsza jaką spotkałem
nauczycielka, która skończyła studia w wieku 19lat!!!!!!!!!!! I nie było
to w czasach gdy takie kwiatki były powszechne - jako 19 letnia panienka
była nauczycielką już przed wojną.
A centrum - obawiam się, że masz rację co do niego

4. Data: 2006-08-24 00:18:57

Od: c...@t...pl (zxc) szukaj wiadomości tego autora

W Centrum Medycyny Komplementarnej leczy się przypadki w których medycyna
akademicka nie pomogła. Centrum to znajduje się w Gliwicach. Trzeba
koniecznie umawiać się telefonicznie, aby się zarejestrować. Czasami
trzeba czekać, więc lepiej nie zwlekać z umówieniem się. tel. 032 3326448
lub 0602249053

--
Wyslano z serwisu -> http://www.sanatoria.org - baza osrodków sanatoryjnych

5. Data: 2006-08-24 06:51:48

Temat: Re: Centrum Medycyn... CZYLI SPAM
Od: "tomm" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

widze, ze Centrum przeprowadza jakas akcje marketingowa
spamujac ta grupe,
prosze, opamietajcie sie, prymitywizm tej akcji jest zalosny,

jak dlugo jeszcze 'zxc' bedzie kazdemu doradzal to Centrum
jego homeopatie, czytanie chorob z teczowki oka, czy bioenergoterapeutie

skonczcie wreszcie z ta nachalna akcja
a osobiscie mam nadzieje, ze przyniesie ona
skutek odwrotny do zamierzonego

Tomek

6. Data: 2006-08-24 06:56:22

Od: "tomm" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proszę coś więcej, jeśli ktoś coś wie o Centrum Medycyny Komplementarnej i
> przede wszystkim gdzie , w jakim rejonie Polsli się znajduje?

a co google nie dzialaja,
dzialaja, tylko, ze umowiliscie sis z "zxc" i SPAMUJECIE ta grupe
ta nachalna reklama, odpuscie sobie

Tomek

7. Data: 2006-08-24 06:58:49

Od: "tomm" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Komplementarnej
> tel. 032 3326448 lub 0602249053

widze, ze spamujesz i na kazdy problem odsylasz do tego centrum,

PROSZE UWAZAC na tego pismaka, zobaczcie inne watki,
wszedzie reklamuje to centrum a centrum zajmuje sie ono m. in.
bioenergoterapeutia i inna magia

Tomek

8. Data: 2006-08-24 10:04:29

Od: "Paweł W." <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Li napisał(a):

> [...]
> była nauczycielką już przed wojną.
> A centrum - obawiam się, że masz rację co do niego
Chciałem zwrócić szczególną uwagę na specjalności Dietolog i
Nutricjolog, co wg.mnie podważa autentyczność specjalizacji, albo
specjalizacje zostały zrobione na uczelni na Białorusi, czy gdzieś tam,
gdzie zdobywają tytuły niektórzy nasi posłowie ;)

9. Data: 2006-08-24 15:47:41

Od: c...@t...pl (zxc) szukaj wiadomości tego autora

Człowieku zastanów się co za bzdury wypisujesz. Po pierwsze nie ma tam
żadnej magii ani tym podobnych rzeczy. Po drugie w tym Centrum Medycyny
Komplementarnej diagnozuje się i leczy metodami 21 wieku, o których TY z
pewnością nie masz żadnego pojęcia. Każdy inteligentny człowiek wie, ze
jeśli czegoś nie wie to nie ocenia. A jeśli wie się jak można komuś pomóc
to należy to robić. Powszechnie wiadomo jest że Medycyna Akademicka nie
jest w stanie wyleczyć z wielu dolegliwości; natomiast Medycyna Naturalna
umiejętnie zastosowana nigdy nie szkodzi, tylko skutkuje. I to cały sekret
polecania Centrum Medycyny Komplementarnej. Nikogo to niczego nie
namawiam, tylko informuje o czymś co wiem że może naprawdę pomóc w wielu
beznadziejnych i skomplikowanych przypadkach chorób. Kto zechce ten
skorzysta i na pewno nie pożałuje swojej decyzji, a kto nie wierzy i nie
spróbuje to niech nadal szuka lekarza aby sie wyleczyć. Każdy sam
podejmuje decyzje co zrobić, a czy one są słuszne to pokaże czas.
CZYTAJĄC JAK KTOŚ SZUKA SPOSOBU I PROSI O POMOC I ZNAJĄC TEN SPOSÓB NIE
ROBIĄC NIC
TO TAK JAKBY STAĆ NAD BRZEGIEM WODY ŚWIETNIE PŁYWAJĄC I Z KAMIENNĄ TWARZĄ
PRZYGLĄDAĆ SIĘ JAK KTOŚ TONIE.
Czy ktoś taki ma sumienie i może spokojnie żyć???

--
Wyslano z serwisu -> http://www.sanatoria.org - baza osrodków sanatoryjnych

10. Data: 2006-08-24 16:00:06

Od: "tomm" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

tia,
i nie pozostaje ci nic innego niz tylko wklejac pod kazde pytanie
reklamy Centrum,

a powiesz mi moze jak Centrum pomoga w odpowiedzi na pytanie
z watku "Co to jest "ostatnia łączka"?"
przeciez tam zostala udzielona odpowiedz i nikt tam nie potrzebowal
pomocy (nie pytal o nia) a tylko zadal fachowe pytanie,
a ty odpowiedziales "Umówić się do specjalisty i to jak najszybciej "

w dodatku ten watek i ta marna reklama, wiec nie pozdrawiam
i ciebie i uzytkownika "pika"

a naturalna medycyna jak zwal tak zwal, homeopatia to moze
i jest leczenie, ale portfeli osob to oszustwo sprzedajacych,
o bioenergoterapi ktora Centrum poleca juz nie wspomne,

a jak tam wasze dyplomy bioenergo z Moskwy ??

niepozdrawiam,

Tomek

chamomilla i chamimilla vulgaris?
szukam informacji o ginekologu Andrzeju Wilczyńskim z Wrocławia
guz pod pacha po cwiczeniach
prezerwatywa chroni?
brak snu... i chrapania ;)