Centrum ogrodowe

11. Data: 2003-10-31 16:39:24

Temat: Re: Centrum ogrodowe
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a moze byscie Panie kochane
> zrobily stronke o rozach
> na wzor tej winogronach :)

Jejki, tylko nie na wzór:-o

> ja postaram sie zwolac pospolite ruszenie
> zainicjowac podobna o trawkach i trawkopodobnych :)

Patrząc z oddali wszystko jest podobne do trawy:-))

> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe

Pozdrawia boletus

12. Data: 2003-10-31 16:52:04

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Taki efekt daja roze pnace:
> http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/kwiaty/roza_pn1.
jpg

> Pozdrowienia,
> Michal

Zupełnie inny klimat, chociażby polityczny:-))

Pozdrawia boletus

13. Data: 2003-10-31 17:14:12

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moje są systematycznie nawożone i opryskiwane przeciw grzybom, bo czarna
> plamistość co roku atakuje. Rosną naprawdę wysoko, i parkowe i
> wielkokwiatowe, ale liczba kwiatów nie imponująca.
> Pozdrawiam
> Bea

Jaką masz glebusię ? Jakie nawozy stosujesz ?
Ile mają wiosen za sobą ? Ile litrów wody pod
krzaczek jednorazowo ?

Pozdrawia boletus

14. Data: 2003-10-31 17:40:20

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

boletus napisał(a):

> Jaką masz glebusię ? Jakie nawozy stosujesz ?
> Ile mają wiosen za sobą ? Ile litrów wody pod
> krzaczek jednorazowo ?
>
> Pozdrawia boletus

Ciekawość to pierwszy stopień do piekła,

--

Pozdrawiam ciepło, Dziadek

15. Data: 2003-10-31 18:15:57

Temat: Odp: Centrum ogrodowe
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Smal <s...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:000201c39f90$ddf47b80$be7c63d9@d3h6c1...

Tadziu! Ta strona to jest wzór niedościgły.... :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

16. Data: 2003-10-31 18:20:34

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in message

> Użytkownik Tadeusz Smal <s...@s...pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:000201c39f90$ddf47b80$be7c63d9@d3h6c1...

> Tadziu! Ta strona to jest wzór niedościgły.... :-)

No bo skoro te kolory ręcznie farbkami malujesz....:-)
Masz wprawę i przy różach mógłbyś pomóc, eliminując kolory uznanie za trupie
lub majtkowe:)))

Pozdrawiam, Basia.

17. Data: 2003-10-31 18:37:56

Od: "Kronopio" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> Tadziu! Ta strona to jest wzór niedościgły.... :-)
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Co za skromność!
No prosto z podziwu zaniemawiam :-)

Milusińskie opatulone ?

Pozdrawiam milcząco
Kronopio

18. Data: 2003-10-31 18:58:15

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata Mateuszczyk" <b...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości news:3FA22F0F.6030809@poczta.onet.pl...

> Schneewitchen ma moja teściowa. Kwitną długo i obficie.
Dlatego kupiłam.
> Ale przypominają raczej wielokwiatowe niż parkowe.

No u mnie to są tzw krzoki, a wielkokwiatowe raczej wysmukłe
badyle przypominają:-)
Zapewne wszystko zalezy od odmiany, warunków itd, itp...
ble, ble...
Natomiast gdy już będę mogła się pochwalić krzaczorami jak
na fotkach, uczynię to i dam Ci znać:-)
Moje wsześniejsze doświadczenia to róże wielkokwiatowe i
czepne, ze skutkiem marnym w przypadku tych pierwszych.
W mojej okolicy to nawet okrywowe problem kupić:-(
Chociaż Krzywaczka się poprawiła i mieli ze trzy odmiany w
tym roku...
Dopiero od niedawna zaczęłam nabywać różnymi sposobami i
inne róże i książki....

Pozdrawiam
Marta

19. Data: 2003-10-31 19:00:36

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> napisał
w wiadomości news:bnu912$or1$1@zeus.polsl.gliwice.pl...

Przecież Ty masz Tadeusz do róż awersję:-)

Ale może strona kiedyś powstanie jak przybędzie
doświadczenia i krzewów:-)
No i fotograf rozsądniejszy by się przydał, bo mój w 30-sto
stopniowy upał pryskał róże wodą dla zwiększenia efektu:-)
Przy okazji zostało stratowanych kilka bylin.

> [...]

No bo skoro te kolory ręcznie farbkami malujesz....:-)
Masz wprawę i przy różach mógłbyś pomóc, eliminując kolory

Czyli połowa moich zostałaby bez zdjęć:-)
Chociaż zawsze można podciągnąć fotoszopą, more-szarpane i
uzyskać kolor majtkowy przed wpierwszym praniem;-)

Pozdrawiam
Marta

20. Data: 2003-10-31 20:20:42

Temat: Odp: Centrum ogrodowe (prywata)
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kronopio <c...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bnua92$bnd$...@n...news.tpi.pl...

> Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]

Ano, milcząco. Coś masz Teresko z pocztą? Bo mi list cofnęło. Nie pozostaje
mi więc nic innego jak przy wielu świadkach podziękować Ci ślicznie za
paczuszkę :-))))))
--
Pozdrawiam, Kaśka

Re: do winoroślarzy
Dżdżownica kalifornijska
Przygotowywuje plac po budowie - pytanie
Co z dyniami w Helloween.
programy do projektowania ogrodów