Re: Cenzura internetu w Niemczech?

From: silvio balconetti <s...@i...invalid>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Cenzura internetu w Niemczech?
Date: Tue, 18 Jul 2017 09:56:46 +0200

> Płatne trolle to siła dziś lepsza i tańsza niż czołgi.

Zgadza sie. Moze zaczne lubic Putina. Ma chlop poczucie humoru i jako
czekista trzezwy umysl. A inni dyktatorzy denerwuja sie byle krytyka,
wzadzaja do wiezien, pewnie maja spore kompleksy? Jak ten Erdogan.
Wlasnie znowu wsadza Niemcow i blokuje baze NATO. Zle trafil, bo mamy
czas przedwyborczy, tych kilkunastu zolnierzy wyprowadzi sie do
Jordanii, a urlopowiczow postraszy Turcja. Grecy i Hiszpanie sie ciesza.
Szkoda mi Turkow, bo pracowity i przyjazny narod.
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej