Cewka moczowa

1. Data: 2006-07-25 19:53:38

Temat: Cewka moczowa
Od: "ins84" <b...@...com> szukaj wiadomości tego autora

Mam z biegiem czasu coraz wiekszy problem z oddwaniem moczu i zanim zglosze
sie do specjalisty chcialbym sie dowiedziec co mi moze byc. Otoz po pierwsze
mam slabe cisnienie podczas oddawania moczu ktore slabnie na samym koncu
"siusiania" pozniej musze dosc dlugo czekac az oddam ostatnie krople moczu i
najczesciej jeszcze kilka kropel zostaje juz na bieliznie :(. Co prawda nic
mnie nie boli ale sytuacja mowiac najdelikatniej jest niekomfortowa. Bylem u
lekarza rodzinnego ktory dal mi skierowanie do Urologa i powiedzial ze to
moze byc zwazenie cewki moczowej. Jak wklikalem w google to sie przerazilem.
Wiec moje pytanie brzmi co mi moze byc i jak wyglada leczenie
(operacyjne?!)? Mam 22 lata

2. Data: 2006-07-26 07:05:57

Temat: Re: Cewka moczowa
Od: "Paweł W." <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

ins84 napisał(a):
> Wiec moje pytanie brzmi co mi moze byc i jak wyglada leczenie
> (operacyjne?!)? Mam 22 lata
Zwężenie cewki moczowej? Bo na przerost prostaty to trochę za wcześnie.
Niestety nie wiem, jak wygląda leczenie. Może coś na kształt balonikowania?

> pozdrawiam
Pozdrawiam.

--
SCIO ME NIHIL SCIRE

pawelek79NIE-SPAMOWAĆ<MAŁPA>o2.pl

3. Data: 2006-07-26 09:08:08

Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ins84" <b...@...com> napisał w wiadomości
> [...]
> w google to sie przerazilem. Wiec moje pytanie brzmi co mi moze byc i jak
> wyglada leczenie (operacyjne?!)? Mam 22 lata

Szanowny Panie;

Problemy z układem moczowym, są coraz większym problemem mężczyzn.
Kiedyś profesor Lew Starowicz mówił o czterdziestolatkach, aktorzy są
na "aucie"
Prószę jak najszybciej iść do dobrego urologa, który musi Panu zrobić USG
układu moczowego i nerek.

J.

Ból brzucha po c.c.
ROTFL