Chamstwo i prostactwo

141. Data: 2019-07-05 22:27:27

Temat: Re: Chamstwo i prostactwo
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-05 12:11, Trybun wrote:
> [...]
%C3%B3w_Wilsona

> I nic o kluczowym dla Polski dekrecie komisarzy ludowych..
>
> Co do potęgi USA na morzach, z czego taki wniosek? Osobiście twierdzę że
> USA wtedy prawie nikomu nie mogły nic dyktować z pozycji siły.
>
> Liga Narodów i jej gwarancje - to takie że wyrzucamy z Filipin czy Kuby
> Hiszpanusów, których to tubylcy zdaje się tylko z litości nie chcieli
> wyrzucić,  i sami te kraje zajmujemy..

Wtedy, w 1918, komisarze ludowi nie mieli żadnej siły ani politycznej,
ani militarnej, na dawnych terenach zaboru rosyjskiego. Nie wiedzieli
nawet, czy przetrwają w Petersburgu. Poza tym, w 1918, przez pół roku
działał rząd księcia Lwa Kiereńskiego.

W prezentacji jest o tym, że wszystkie państwa czerpały korzyści ze
swobody żeglugi i wolnego handlu odbywającego się na wodach światowego
oceanu. Nawet pokonane w I wojnie mocarstwa, także Rosja, (wówczas już
ZSRR), nie kwestionowaly ustalonego w Wersalu, porządku.

Tu jest dokładnie ten fragment o zbudowaniu tego światowego ładu, przez
500 lat wojen i po 1918 roku. Także ćoś o trwającej konferencji w
sprawie obecnych sojuszy.

https://youtu.be/cPIyMA9hRUA?t=2230

142. Data: 2019-07-05 22:35:16

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-05 12:11, Trybun wrote:

> I odpowiedzi nie uzyskamy dopóki nie sprawdzi się w akcji. Papierowe
> dane to niestety tylko papierowe możliwości. Jednak z góry krytykować
> też nie ma sensu. Owszem można krytykować samo kupno, bo biednej Polski
> zwyczajnie na to  nie stać, ale nią za walory użytkowe i możliwości w
> potencjalnej walce.

//to nie jest _tylko_ samolot.
https://youtu.be/cPIyMA9hRUA?t=1200
Poświęć tę godzine życia i posłuchaj całość tej prezentacji z uwagą.
Polecam serdecznie!

143. Data: 2019-07-05 22:43:40

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-05 22:27, Izaura wrote:

> [...]
> ani militarnej, na dawnych terenach zaboru rosyjskiego. Nie wiedzieli
> nawet, czy przetrwają w Petersburgu. Poza tym, w 1918, przez pół roku

//to był książę Gieorgij Lwow, a od 21 lipca premierem i ministrem wojny
był eserowiec Aleksander Kiereński.

144. Data: 2019-07-06 08:57:11

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.07.2019 o 22:35, Izaura pisze:

> //to nie jest _tylko_ samolot.
> https://youtu.be/cPIyMA9hRUA?t=1200
> Poświęć tę godzine życia i posłuchaj całość tej prezentacji z uwagą.
> Polecam serdecznie!

Tylko statek powietrzny, i niestety koszmarnie drogi a nic w sumie nie
zmienia w naszym statusie słabego militarnie państwa.

145. Data: 2019-07-06 08:58:03

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.07.2019 o 22:27, Izaura pisze:

> [...]
>
> Tu jest dokładnie ten fragment o zbudowaniu tego światowego ładu,
> przez 500 lat wojen i po 1918 roku. Także ćoś o trwającej konferencji

Jednak wydali dekret, i to nikt inny ale właśnie oni. Myślisz że wobec
braku takiego dekretu prezydent Wilson wypowiedziałby Rosji wojnę z tego
powodu?

W sumie nie miał już kto kwestionować, ci co rozdawali karty w Europie
przenieśli się w niebyt. Austro-Węgry, imperium osmańskie, cesarstwa
niemieckie i  rosyjskie  się skończyły.

146. Data: 2019-07-06 08:58:57

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.07.2019 o 21:50, Izaura pisze:

> Mało tego, w tym systemie tzw. ludzie, tak sa już psychoanalitycznie
> zterroryzowani, że już wkrótce w ogóle tabliczek nie będzie trzeba a
> towarzystwo i tak chodzić bedzie jak pod linijke.
>
> tu cały mechanizm zamiany kinetycznego terroru, stosowanego przez
> klasyczny marksizm, na rzecz neomarksistowskiego terroru
> psychoanalitycznego:
> https://www.youtube.com/watch?v=yFsdR71jhy4

I z czego to się bierze, to że ludzie godzą się na taka segregacje?
Dzisiaj już dokładnie widać że Marx ze swoimi ideami trafi do nich po
jeszcze paru milionach lat ewolucji. Bo jak dotychczas istota ludzka
(poza nielicznymi wyjątkami) ogólnie sprawia wrażenie odmóżdżonego bytu
bez własnej woli. Tzw postęp w nauce i technologiach użytkowych zdają
się to odmóżdżenie tylko pogłębiać.

147. Data: 2019-07-06 08:59:51

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.07.2019 o 21:43, Izaura pisze:

> W końcu cały Świat zjeździl tymi, Rejsen letzte minuten mit Lidl, że
> wartało by posłuchac.

Oj, w powyższym tekście zapomniałem dodać kluczowego słowa - "braku",
"wobec BRAKU rzetelnych oponentów", powinno być. Bo przecie ciężko z
kimś polemizować np w temacie Ekwador, gdy się było tam tylko palcem na
mapie, a on tymczasem może popuszczać wodze fantazji.

148. Data: 2019-07-06 09:08:00

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06/07/2019 o 07:58, Trybun pisze:

> [...]
> (poza nielicznymi wyjątkami) ogólnie sprawia wrażenie odmóżdżonego bytu
> bez własnej woli. Tzw postęp w nauce i technologiach użytkowych zdają

mozna to nazwac specjalizacja, ktora byla i bedzie

--
gazebo

149. Data: 2019-07-06 09:11:23

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05/07/2019 o 11:04, Trybun pisze:

> [...]
> swobodny dostęp do wody ma każdy, tymczasem władzy wiszą tabliczki z
> zakazami wstępu. To tylko dwa małe przykłady że zmiana systemu to nie

polecam stary, bardzo, artykul z Nie, jak wynajeli barke i
zaimprezowali, a tak w ogole w tym wszystkim zapominasz o prawie wlasnosci
--
gazebo

150. Data: 2019-07-06 11:11:07

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.07.2019 o 09:08, gazebo pisze:

> mozna to nazwac specjalizacja, ktora byla i bedzie

Możliwe że jest i będzie, ale co to zmienia w ogólnym twierdzeniu że
ludzkość jako taka ubożeje intelektualnie? Co z tego że ktoś jest biegły
w fizyce kwantowej skoro nie potrafi zmienić koła w samochodzie, czy
bezmyślnie zakreśla nr1 na liście wyborczej?

Narcyzm grupowy
Nareszcie ktoś reaguje.
Aj waj!
Łamidupka dla Środy.