Chamstwo i prostactwo

171. Data: 2019-07-09 02:11:36

Temat: Re: Chamstwo i prostactwo
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 8 lipca 2019 21:57:15 UTC+2 użytkownik Izaura napisał:

> Tak bym tego nie określił.
> Rozwój nauki powinien, przede wszystkim, nie szkodzić* człowiekowi.
>
> * - bez moralności, niewykonalne.
>
> --

ja bym to ujął tak: spróbujmy dać długowieczność dla naszych wnuków
i nie dziwmy się, że będą bliżej Boga,
pomimo to, że sam wybrałbym Boga zamiast swej długowieczności.

jacek

172. Data: 2019-07-09 06:43:33

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08/07/2019 o 21:00, Izaura pisze:

> W Polsce możesz nawet 'postawić' dom, jedynie na zgłoszenie w Gminie.

umarlem z wrazenia

--
gazebo

173. Data: 2019-07-10 00:32:21

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-09 06:43, gazebo wrote:

> umarlem z wrazenia

a kto będzie mieszkał w domu 'na zgłoszenie'?

https://dom25tys.pl/

174. Data: 2019-07-10 00:49:40

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-10 00:32, Izaura wrote:

> a kto będzie mieszkał w domu 'na zgłoszenie'?
>
> https://dom25tys.pl/

znaczy, to ten link:
https://tinyurl.com/y4fvk5rj

175. Data: 2019-07-10 06:54:16

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09/07/2019 o 23:32, Izaura pisze:

> a kto będzie mieszkał w domu 'na zgłoszenie'?

dostaniesz 500+, nie narzekaj

--
gazebo

176. Data: 2019-07-10 21:57:57

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08/07/2019 o 23:52, j...@o...pl pisze:

> gazebo, kochany gazebo. pisząc "im zwisa" nie miałem na myśli polaków czy Polaków,
> ale tylko tych, o których pisałem; tu amerykańców.
> wszelkiej naści.
>
> tuszę nadzieję, że zbyt dalekie rozpiętości zdań jasno Ci wyjaśniłem.
> przepraszam za przeskoki myślowe; niekiedy po prostu tak piszę.
>

> pozdrawiam,
> jacek

ach te postrzeganie, to cudowne jak sie rozmijamy, normalnie niesamowite

--
gazebo

177. Data: 2019-07-11 01:14:30

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-10 06:54, gazebo wrote:

> dostaniesz 500+, nie narzekaj

chyba, 13 emeryture?

178. Data: 2019-07-11 08:44:10

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11/07/2019 o 00:14, Izaura pisze:

> chyba, 13 emeryture?

to tez

--
gazebo

179. Data: 2019-07-15 07:17:58

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 10 lipca 2019 21:57:58 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:

Polaków,

> ach te postrzeganie, to cudowne jak sie rozmijamy, normalnie niesamowite
>
> --
> gazebo

ojejku, bo sam jak to przeczytałem, pomyślałem, że jakby to tak ktoś napisał,
to mógłbym mieć problem ze zrozumieniem.

co do mówienia "Dzień Dobry" w sklepach, to trzeba mieć wyczucie;
tzn. normalnie się mówi w małych sklepach klientom, których nie znasz,
ale w hipermarketach byłoby to trochę głupie, choć jeśli ktoś mówi,
ja osobiście, w małych czy dużych sklepach odpowiadam, bo jest to normalne
i byłoby głupie i trochę mi byłoby wstyd, gdyby klient mówiąc nawet
do sprzedawcy, czy fryzjerki, nie usłyszał odpowiedzi, bo byłoby to wówczas
niestosowne i sprawiłoby mu, tak jak i mi, dużą przykrość. po prostu
pewne rzeczy trzeba wiedzieć i czuć, a nade wszystko czuć, by wiedzieć.

jacek

180. Data: 2019-07-15 08:02:57

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 9 lipca 2019 06:43:34 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:

> umarlem z wrazenia
>
> --
> gazebo

Gazebo, bo jest to prawda i nieprawda jednocześnie;
tzn. zależy, kto jaki budynek rozumie pod pojęciem ,,dom".
Powiem Ci coś więcej ,,angliku"; można w Polsce prawie wszystko ku wolności,
bo sam postawiłem już 2 takie niezwiązane z gruntem i przeciwko prawom
wszelakim budowlanym, choć oczywiście nawet bardziej pewne wytrzymałościowo.

Sedno jest takie, że jeśli jesteś mniej więcej oki, żaden człowiek,
nawet nie lubiący ciebie wskutek różnic zamożności czy światopoglądowych,
nie doniesie, skoro prawo jest ułomne, a nawet gdyby donos jakiś napisał,
to kto udowodni, że jest podpisany, a urzędnicy też durniami nie są
i po co im szkodzić w miarę uczciwym ludziom, skoro szubrawców mają na pęczki.

Proszę pamiętać, że Wolność, tak naprawdę, nie jest ograniczana przez ułomne
prawo, ale przez ludzi ułomnych.

jacek

Narcyzm grupowy
Nareszcie ktoś reaguje.