Chat The Disabled (Niepelnosprawni) na Yahoo ?

1. Data: 2001-12-25 04:02:07

Temat: Chat The Disabled (Niepelnosprawni) na Yahoo ?
Od: interpio <i...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam pomysl, - wszyscy, ktorzy chcieliby udoskonalac swoja angielszyzne
w pismie lub mowie,
rozmawiajac z innymi osobami niepelnosprawnymi z calego Swiata stworzmy
wlasny czat:
1. - chat.jahoo.com
2. - logujemy sie, jezeli nie macie swojego loginu i hasla to
przystepujac do prostej rejestracji dostaniecie.
3. - wchodzimy na istniejaca grupe chatroomow Health&Wellness nastepnie
wchodzimy na chat "The Disabled",
lub jezeli go nie ma, to zakladamy go wchodzac na bylejaki inny pokoj i
kilkajamy w przycisk "create new room" -
wpisujemy nazwe pokoju i w ten prosty spsob zakladamy swoj wlasny
pokoj i czekamy na rozmowce.
Co wy na to?
Pozdrawiam Piotr.

2. Data: 2001-12-26 09:55:47

Temat: Re: Chat The Disabled (Niepelnosprawni) na Yahoo ?
Od: "Pituś" <p...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

"interpio" <i...@f...polbox.pl> wrote in message
> [...]
> kilkajamy w przycisk "create new room" -
> wpisujemy nazwe pokoju i w ten prosty spsob zakladamy swoj wlasny

Czy "chat.jahoo.com" to adres www czy coś innego?

--
Pozdrawiam, Pituś

3. Data: 2001-12-26 11:32:15

Od: "JC" <J...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"Pituś" <p...@a...waw.pl> schrieb im Newsbeitrag

Witam.

> "interpio" <i...@f...polbox.pl> wrote in message
>
> Czy "chat.jahoo.com" to adres www czy coś innego?

To adres internetowy Voice CHAT - u gdzie można wspaniale porozmawiać
przez mikrofon. Jakość dzwięku jest SUPER. Ponadto można tam przygotować
własny pokój, spotkać się i poprostu pogadać bez klawiatury.

I jeszcze jedna zaleta tego CHAT-u.
ON z problemami kończyn górnych mogą tylko raz ustawić
funkcję "mów" (Voice - Tools), a później już nie potrzebują nic więcej
przyciskać tylko mówić, mówić....:-)))

I najważniejsze - to nic nie kosztuje a łączność mamy
"telefoniczną".

pozdr. - Józek

4. Data: 2001-12-26 13:23:09

Od: "DARIUSZ CICHOCKI" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nic więcej
| przyciskać tylko mówić, mówić....:-)))
|
| I najważniejsze - to nic nie kosztuje a łączność mamy

Pobawiłem się dzisiaj tym "cackiem". Działa znakomicie,
włącznie z kamerą internetową. Jest tylko jeden problem.
Utworzenie własnej grupy jest banalne, ale jak utworzyć ją na
stałe? Poza tym rozmowy w takiej grupie są niezwykle trudne.
Wszedłem do kilku "pokoi pogawędek" i zgłupiałem. To są
hermetyczne rozmowy, niektóre zupełnie niezrozumiałe. Jeżeli
ktoś ma dużo czasu, stałe łącze i cierpliwość, może taką grupę
stworzyć.

Pozdrawiam nadal świątecznie,

Dariusz Cichocki

5. Data: 2001-12-28 04:28:22

Od: interpio <i...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

DARIUSZ CICHOCKI wrote:

> [...]
> swoj wlasny

> porozmawiaae
> przygotowaae

> nic wi?cej

> Pobawi?em si? dzisiaj tym "cackiem". Dzia?a znakomicie,
> w??cznie z kamer? internetow?. Jest tylko jeden problem.
> Utworzenie w?asnej grupy jest banalne, ale jak utworzyae j? na
> sta?e? Poza tym rozmowy w takiej grupie s? niezwykle trudne.
> Wszed?em do kilku "pokoi pogaw?dek" i zg?upia?em. To s?
> hermetyczne rozmowy, niektóre zupe?nie niezrozumia?e. Je?eli
> kto? ma du?o czasu, sta?e ??cze i cierpliwo?ae, mo?e tak? grup?

Witam
Wlasnie utworzenie stalego pokoju na razie mi sie nie udalo, choc
probuje nieustanie, ale rozmawiajac
z mloda (nawiasem mówiac bardzo ladna) Iranka, wpadl mi pomysl na
stoworzenie miedzynarodowego stowarzyszenia osob niepelnosprawnych, moze
miedzynarodowego biura matrymonialno-towarszyskiego dla osob
niepelnosprawnych co Wy na to ? Ja mam slomiany zapal, ale wierze w Was.

Pozdrawiam Piotr.

6. Data: 2001-12-28 04:41:27

Od: interpio <i...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

interpio wrote:

> [...]
> miedzynarodowego biura matrymonialno-towarszyskiego dla osob
> niepelnosprawnych co Wy na to ? Ja mam slomiany zapal, ale wierze w Was.

Znalazlem Chat Disabled na yahoo ale tam tylko pier.olic by sie chcieli
:-)))

7. Data: 2001-12-28 04:52:26

Od: interpio <i...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

interpio wrote:

> Znalazlem Chat Disabled na yahoo ale tam tylko pier.olic by sie chcieli
> :-)))

Jeden z czatowiczow przekazal mi informacje, ze aktywny czat room na yahoo
jest tylko wtedy aktywny, kiedy ktos w nim jest.

Fw: Czy istnieje Św. Mikołaj?
SWIETA
Wszystkiego Najlepszego !
Niepełnosprawne dzieci