Chce byc gruby!

1. Data: 2002-02-19 13:42:55

Temat: Re: Chce byc gruby!
Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedys tez tak mialem.
Jedynym wyjsciem okazalo sie pojscie na silownie i zwiekszenie masy
miesniowej.

Pozdrawiam
Marcin

2. Data: 2002-02-24 11:29:11

Temat: Chce byc gruby!
Od: "Konrad" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drodzy Państwo, czy nie wiecie przypadkiem jak przytyć? Pytam całkiem serio.
Wszyscy wokół robią co mogą aby tylko stracić kilka kilogramówa a ja chce
przytyć! Obżeranie się niestety nie pomaga - mój organizm przyspiesza wtedy
przemianę materii i w efekcie metraż się nie zwiększa. Może jakaś
specjalistyczna dietka? Wspomnę jeszcze, że mam 22 lata bo to chyba też ma
jakiś wpływ na zachowanie się żołądka.

Pozdrowionka,
Konrad

3. Data: 2002-02-24 13:34:59

Od: "Morpek" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ten sam problem. Michal lat 17.

Pozdrawiam
Morpek

4. Data: 2002-02-24 13:46:45

Od: "Agnuś" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Kiedys tez tak mialem.
> Jedynym wyjsciem okazalo sie pojscie na silownie i zwiekszenie masy
> miesniowej.

A może jeszcze jakiś sposób (siłownia nie wchodzi w grę) dla 16-letniej
dziewczyny???

> Pozdrawiam
> Marcin

Pzdr
Agnieszka

5. Data: 2002-02-24 17:12:51

Od: <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pzdr
> Agnieszka
>
> Nie martwcie sie -problem minie sam ja także niemogłam przytyć pomimo że
urodziłam dzieci,dopiero ok,30 zaczełam tyć i w ciągu jednego roku przytyłam aż
10 kg,a wcześniej mimo usilnych starań nieudawało sie-powodzenia i wytrwałości.

6. Data: 2002-02-25 15:11:06

Od: "Jan F. Kurkiewicz" <j...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przemianę materii i w efekcie metraż się nie zwiększa. Może jakaś
> specjalistyczna dietka? Wspomnę jeszcze, że mam 22 lata bo to chyba też ma

Udać się do dobrego sklepu spożywczego i zakupić lecytynę w puszkach ok. 19
PLN za puszkę I jeść łyżkami...
jfk

7. Data: 2002-02-25 22:51:33

Temat: Odp: Chce byc gruby!
Od: "Konrad M." <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Udać się do dobrego sklepu spożywczego i zakupić lecytynę
> w puszkach ok. 19 PLN za puszkę I jeść łyżkami...

A czy to oby bezpieczne?

8. Data: 2002-02-26 06:25:55

Od: "Jan F. Kurkiewicz" <j...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad M." <y...@w...pl> napisał w wiadomości

> A czy to oby bezpieczne?

Nie ma świecie bardziej bezpiecznej metody i...zdrowszej diety generalnie:-)
jfk

9. Data: 2002-02-26 10:03:55

Od: "Negatyw" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan F. Kurkiewicz" <j...@k...onet.pl> napisał w wiadomości

> Udać się do dobrego sklepu spożywczego i zakupić lecytynę w puszkach ok.
19
> PLN za puszkę I jeść łyżkami...

A watroba nie wyjedzie nam w tym czasie na wakacje... ???? :)))

Pozdro
Negatyw

10. Data: 2002-02-26 10:12:09

Od: "Jan F. Kurkiewicz" <j...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Negatyw" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Jan F. Kurkiewicz" <j...@k...onet.pl> napisał w wiadomości

> 19
>
> A watroba nie wyjedzie nam w tym czasie na wakacje... ???? :)))

No coś Ty. To jest extra dieta, na naturalnych składnikach, preparat
sojowy... polecam nawet dzieciom.
jfk

Dermatologa
zagrozona ciaza