Chcę się przywitać

1. Data: 2005-01-26 07:45:52

Temat: Chcę się przywitać
Od: "renja" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie Drogie Grupowiczki!
Mam na imię Renata, 28 lat, męża, dwójkę dzieci i psa. Od 14 lat szydełkuję
i robię na drutach, zdarzyło mi sie też popełnić kilka krzyżyków ;-). Latem
zapragnęlam nauczyc sie frywolitek więc zaopatrzyłam sie w potrzebne
akcesoria i ...... na zamiarach się skończyło. Do swoich planów powróciłam w
tą niedzielę i musze się pochwalić, iż pierwszą gwiazdkę mam za sobą.
Przy okazji poszukiwania jakiegoś dobrego kursu w internecie natrafiłam
oczywiście na tą grupę i strasznie mi się spodobała.
Jeśli tylko przyjmiecie mnie do swego grona to z chęcią dołączę do
Szanownych Robótkowiczek.
Pozdrawiam
renja

ps. Jestem z Białegostoku

1. Data: 2005-01-26 08:24:33

Temat: Re: Chcę się przywitać
Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> oczywiście na tą grupę i strasznie mi się spodobała.
> Jeśli tylko przyjmiecie mnie do swego grona to z chęcią dołączę do

Witam kolejną maniaczkę z Białegostoku - cieszę się że zaraziłaś się
frywolitkami :)

--
******** Magda ********
Białystok GG 1582381

1. Data: 2005-01-26 08:37:14

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiam serdecznie!!!
jestes przygotowana na ciagły brak czasu i na wielogodzinne ogladanie i
sciaganie róznych slicznosci!!!!!

--
Dorota Ruebenbauer
Wrocław

strona wroclawianek: www.wroclawianki.za.pl

1. Data: 2005-01-26 10:01:50

Od: Anngo <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

renja wrote:

> Witajcie Drogie Grupowiczki!
C I A C H

Witaj Renju :)))
Dzien, w ktorym znalazlas ta grupe zapoczatkowal nowy etap w Twoim zyciu i
nic juz nie bedzie tak, jak kiedys :)))
Pozdr-uff-ki
--
Anngo i Blazej (06/09/2004) z Katowic

1. Data: 2005-01-26 11:51:22

Od: "Iza" <i...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "renja" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> oczywiście na tą grupę i strasznie mi się spodobała.
> Jeśli tylko przyjmiecie mnie do swego grona to z chęcią dołączę do

Witamy cię serdecznie !!!!! Iza

1. Data: 2005-01-26 17:14:33

Od: "Monika z Rybnika" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witaj i przyzwyczajaj się do braku czasu na cokolwiek.

Monika z Rybnika + Mateuszek (ur. 25.10.2004 r.)

( ' ""()
("( 'o', )
(")(")(,,)

http://m.m.markowska.fm.interia.pl/index.html
*****************
ciekawy link
http://tinylink.com/?yFbJStMZoH
FAQ pl.rec.robotki-reczne
Archiwum z wyszukiwarka tematow
http://glinki.com/?l=g0wzwz

1. Data: 2005-01-26 19:15:35

Od: "Krystyna" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witamy Cię w gonie uzależnionych pozywywnie.

--
Pozdrawiam Krystyna

1. Data: 2005-01-26 21:56:19

Od: "renja" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
To znowu ja. Dziękuje Wam wszystkim za miłe przyjęcie mnie do swego grona.
Jeśli chodzi o brak czasu na cokolwiek to tak już jest w chwili obecnej i
tak się zastanawiam z czego zrezygnowac na rzecz serwetek (pewnie ze snu, bo
z pracy sie niestety nie da :-( ). Dzisiaj odwiedziła mnie mama i beztrosko
złozyła zamówienie na serwetę na swój nowy stół.
Na szczęście chce ją na imieniny dostać (a to dopiero w lipcu) więc z
pewnościa się wyrobię. Teraz tylko musi wybrac wzór.
No cóż, jutro po nitkę przyjdzie sie wybrać.
Miłego wieczoru zyczę

1. Data: 2005-01-26 22:27:03

Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Renju wśród swoich :)

Marzena -- maniaczka szydełka , a od niedawna również xxx

1. Data: 2005-01-27 07:27:22

Od: "Anuryca" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "renja" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witajcie Drogie Grupowiczki!