Chciałam się przywitać

1. Data: 2005-07-28 07:47:44

Temat: Chciałam się przywitać
Od: "XaNtiA" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Drogie Forumowiczki!

Już od jakiegoś czasu serfuję po forum i postanowiłam w końcu się do Was
przyłączyć. Jestem z Wrocławia i regularnie coś szydełkuję i wyszywam haftem
krzyżykowym. Mam nadzieję że przyjmiecie do swojego grona jeszcze jedną
zbłąkaną duszę :)))

Pozdrawiam z upalnego Wrocławia

P.S. Mam od razu na samym począteczku prośbę. Poszukuję od kilku dni tryptyków.
Różnego radzaju, ale nic mi nie wpada w ręce. To co znalazłam nie wpadło mi aż
tak bardzo w oko żeby już siedzieć i wyszywać. Niedawno dostaliśmy w mężem
mieszkanko i postanowiłam jakoś ładnie udekorować jedną ze ścian w pokoju
właśnie tryptykami (xxx). Gdyby ktoś był tak miły i przesłał jakieś wzory to
byłabym bardzo szczęśliwa i wdzięczna.

2. Data: 2005-07-28 09:12:12

Temat: Re: Chciałam się przywitać
Od: "zdzieba" <z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witaj w gronie pozytywnie zakręconych robótkowiczek
zajrzyj na moją stronkę
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?login=zdzieba&
RubrID=76422
- meksykański tryptyk lub kawa
może Ci się spodoba
pozdrawiam
zdzieba/w-wa/

przy okazji zajrzyj również do naszego FAQ
i do naszej wyszukiwarki
http://groups.google.pl/group/pl.rec.robotki-reczne?
hl=pl&lr=&ie=UTF-8

3. Data: 2005-07-28 10:07:03

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> krzyżykowym. Mam nadzieję że przyjmiecie do swojego grona jeszcze jedną

Witamy serdecznie i zapraszamy na wrocławksie spotkania robótkowe:)
następne odbędzie się 6 sierpnia o godz.15 w kawiarni Tutti Frutti:)

--
Dorota Ruebenbauer
Wrocław

strona wrocławianek: www.wroclawianki.art.pl