Chciałbym zmienić porządek rzeczy

101. Data: 2007-12-25 19:41:14

Temat: Re: Chciałbym zmienić porządek rzeczy
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Widać jakaś dywersja ;P

Nie mam manii prześladowczej :-)
--
XL wiosenna
"Jeżeli ktoś naprawdę cię nienawidził, to tylko dlatego, że nie mógł być

102. Data: 2007-12-25 19:52:49

Od: "Robakks" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl>
> "Robakks" <r...@g...pl>

> Wal [w porty] ... nie oszczędzaj [się] ;P

> Rozumiem że nie rozumiesz prostych pytań
> a wymagasz zrozumienia dla debilnych
> Re1minescencji swojego umysłu ;)

Głębia pańskiej pustki jest przerażająca...
I Pan chcesz być GURU sekty. hehehe
Z czym?
Z nonsensem przeciw mądrości?
Przecież już na starcie jesteś Pan przegrany. :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
"Prawda nie kłamie"

103. Data: 2007-12-25 20:09:28

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie mam manii prześladowczej :-)

Nie byłbym taki tego pewien na twoim miejscu ;)

104. Data: 2007-12-25 20:17:23

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> "Sky" <s...@o...pl>

> Głębia pańskiej pustki jest przerażająca...
> I Pan chcesz być GURU sekty. hehehe

Skoro mówisz o jakimś guru
widać tobie to gurowanie chodzi
po głowie hi ha hu ho rech re re1

> Z czym?
> Z nonsensem przeciw mądrości?

"Mądrość" która nie dostrzega własnych nonsensów
jest największym możliwym nonsensem...panie "mądry" ;P

> Przecież już na starcie jesteś Pan przegrany. :-)

I o to własnie chodzi! Nonsens? Nie.
Lepiej być przegranym na starcie
w oczach "konkurencji" niż
na mecie faktycznym.
Mądryś z tego?
Wątpię. ;P

105. Data: 2007-12-25 20:19:57

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@i...eu> napisał w wiadomości
> "Sky" <s...@o...pl>

> To nie jest dobra odpowiedź.

A to jest odpowiedź guru... ;P

106. Data: 2007-12-25 20:25:02

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Dec 2007 21:09:28 +0100, Sky napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Nie byłbym taki tego pewien na twoim miejscu ;)

TY na moim miejscu niczego byś nie był pewien :-D

107. Data: 2007-12-25 20:35:42

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> TY na moim miejscu niczego byś nie był pewien :-D

Nie bądź tego taka pewna ;P

108. Data: 2007-12-25 20:42:31

Od: "Robakks" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl>
> [...]

> po głowie hi ha hu ho rech re re1

> "Mądrość" która nie dostrzega własnych nonsensów
> jest największym możliwym nonsensem...panie "mądry" ;P

hahaha
Panie GURU bez owieczek.
Czytaj dobrze słowa, które piszesz, bo kierujesz je do siebie.
Tak,tak
Nie przskoczysz ponad własne piekło. :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
"Prawda nie kłamie"

109. Data: 2007-12-25 20:43:27

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Dec 2007 21:35:42 +0100, Sky napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Nie bądź tego taka pewna ;P

Jesteś zazdrosny o moją pewność? - ja o Twoją nie jestem, kocham swoją.
Dlatego nikt mnie nie zmanipuluje nigdy, ani nie zgarnie np. do sekty czy
innej "grupy wsparcia". Trzeba być mocno samouwielbionym - i jest się
dostatecznie bezpiecznym, aby będąc uwiązanym na cienkiej lecz mocnej lince
własnej pewności wypuszczać się "badawczo" w obszary, skąd wielu wcale nie
wraca :-)

110. Data: 2007-12-25 20:57:06

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czytaj dobrze słowa, które piszesz, bo kierujesz je do siebie.
> Tak,tak
> Nie przskoczysz ponad własne piekło. :-)

na własne słowa zwracają uwagę atorzy ;)
owieczek innym odmawiają ich spragnieni
o piekle [dla innych] myślą piekielnicy
A ja tobie życzę re1 nieb dla robaków ;P

Re: HAIKU
HAIKU
Na słomie!
Uważajcie na sekciarzy ;P