Chciałbym zmienić porządek rzeczy

111. Data: 2007-12-25 21:04:55

Temat: Re: Chciałbym zmienić porządek rzeczy
Od: "Robakks" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl>
news:fkrqqp$mte$1@news.onet.pl...
> "Robakks" <r...@g...pl>

> na własne słowa zwracają uwagę atorzy ;)
> owieczek innym odmawiają ich spragnieni
> o piekle [dla innych] myślą piekielnicy
> A ja tobie życzę re1 nieb dla robaków ;P

hehe
A po co komu pańskie życzenia
którymi jest wybrukowane pańskie piekiełko
Drogi GURU bez sekty i bez owieczek? :D
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
"Prawda nie kłamie"

112. Data: 2007-12-25 21:08:27

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesteś zazdrosny o moją pewność?

Nastęna co o zazdrości... ;)

> - ja o Twoją nie jestem, kocham swoją.
> Dlatego nikt mnie nie zmanipuluje nigdy, ani nie zgarnie np. do sekty czy
> innej "grupy wsparcia". Trzeba być mocno samouwielbionym - i jest się
> dostatecznie bezpiecznym, aby będąc uwiązanym na cienkiej lecz mocnej lince
> własnej pewności wypuszczać się "badawczo" w obszary, skąd wielu wcale nie
> wraca :-)

A to już wiem dlaczego wciąż chodzisz do kościoła ;P
I bynajmniej ci tego [samouwielbienia wiążącego cię
doń] nie zazdroszczę ;)))

113. Data: 2007-12-25 21:17:48

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

114. Data: 2007-12-25 21:22:18

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Nastęna co o zazdrości... ;)

> A to już wiem dlaczego wciąż chodzisz do kościoła ;P
> I bynajmniej ci tego [samouwielbienia wiążącego cię

Co ma do tego kościół, no dajże spokój, Ty rozumiesz chodzenie do kościoła
jako pragnienie należenia do jedynej grupy wsparcia, a moją "linkę" jako tę
właśnie jedyną grupę????
:-D
To już się nie dziwię, czemu Cię to tak wkurza: Ty właśnie tego tam
szukałes być może, a nie znalazleś: nie mogłeś znaleźć, BO TO NIE TO!
Chodzenie do kościoła to dla mnie uczciwe i rzetelne wypełnianie zasad,
które sama wybrałam. Moje samouwielbienie zaś to przekonanie o słuszności
własnych poglądów i wyborów. To się ma nijak do tego, CO wybieram. To jest
pierwotne, wybranie wiary jest wtórne :-) i gdybym chciała, w każdej chwili
wybrałabym np. Twoją ewentualną sektę ;-) Ale nie chcę i wiem, że to jest
słuszne, bo wszystko, co robię, jest słuszne!!!
:-)--
XL wiosenna
"Jeżeli ktoś naprawdę cię nienawidził, to tylko dlatego, że nie mógł być
taki, jak ty."
Poprzedni profil:
http://groups.google.com/groups/profile?enc_user=LWs
rThYAAABr-nqNxKREgaFPDG6Ht91aF6sPCqGHHKkulQEP0yp8Qg

115. Data: 2007-12-25 21:28:11

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

> A po co komu pańskie życzenia

Skoro nikomu nic po nich a do cię były
więc sam się czynisz...nikim
Albo jesteś re1ogiczny
albo cię nie ma?
Wszystko albo
nic...taaaa.

116. Data: 2007-12-25 21:34:33

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

On 25 Gru, 19:39, "Sky" <s...@o...pl> wrote:

> JaKasia:
> Hitler zapewne marzył, aby jego "porządek" przetrwał wieki.
> Mimo, że poruszył całą ziemię, to jednak skutki jego
> działań nie były zgodne z jego zamierzeniami.
> Dlaczego?
>
> Sky:
> Twierdzisz że ludzkość nie potrafiła wyciągnąć
> z takiej "inicjatywy" konstruktywnych wniosków?
> W końcu o to przecież chodzi w "postempie"... ;)

Nie to twierdzę. Twierdzę, że skuteczność naszego
działania zależy od praw, którym podlegamy.
Znaczy to, że mamy ograniczenia
(to odnośnie moich "limitów").

Hitler chciał coś zbudować "pod prąd".
Coś tam zbudował zgodnie z wąskim nurtem,
ale ostatecznie jego dzieło zawrócił nurt główny.

- JaKasia

117. Data: 2007-12-25 21:42:34

Od: "Robakks" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Tue, 25 Dec 2007 22:08:27 +0100, Sky napisał(a):
"Ikselka" <i...@w...pl>

Jestem oczarowny nowym porządkiem. :-)
Edward Robak* z Nowej Huty

118. Data: 2007-12-25 21:54:08

Od: "Robakks" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl>
> "Robakks" <r...@g...pl>

> Skoro nikomu nic po nich a do cię były
> więc sam się czynisz...nikim
> Albo jesteś re1ogiczny
> albo cię nie ma?
> Wszystko albo
> nic...taaaa.

Pokażę Panu drugiego pańskiego demona po pierwszym=zazdrość.
Wyciąłeś Pan taki tekst:

Wiesz Pan jak ma na imię drugi pański demon który wycina teksty
o pańskim piekiełku?
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
"Prawda nie kłamie"

119. Data: 2007-12-25 22:01:13

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wybrałabym np. Twoją ewentualną sektę ;-) Ale nie chcę i wiem, że to jest
> słuszne, bo wszystko, co robię, jest słuszne!!!

Tak mówią sekciarze ;P

120. Data: 2007-12-25 22:08:32

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Dec 2007 23:01:13 +0100, Sky napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Tak mówią sekciarze ;P

Skąd wiesz? Z warsztatów?
;-P
[...]