Chciałbym zmienić porządek rzeczy

141. Data: 2007-12-26 01:15:10

Temat: Re: Chciałbym zmienić porządek rzeczy
Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

On 26 Gru, 00:29, "Sky" <s...@o...pl> wrote:

> Sky:
> Przecież to właśnie czynisz! Boga z prawa i kapłanów
> z jego przedstawicieli.

Naprawdę nie zrozumialeś czy udajesz?
Ja nie mówię o prawach ujętych w kodeksy!
Mówię o imperatywach, energii, zależnościach,
przyczynach i skutkach.

142. Data: 2007-12-26 01:17:12

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

On 25 Gru, 23:45, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> Użytkownik <m...@o...pl> napisał w
wiadomościnews:9ecc7b9b-aacc-4b2e-95df-eee7b1b2250c@
e25g2000prg.googlegroups.com...

> O "wąskim nurcie"?! ;)
> To lepiej jdnak poczytaj co i jak było... ;)
> Ten "wąski nurt" zawsze jakoś ma się na tyle
> dobrze że nazywanie go "wąskim" to niewąskie
> zawężenie rzeczywistości wokoło nas... ;P

Relatywnie wąski!
Szeroki nurt to dobro wszystkich ludzi
a nie jednej nacji.

143. Data: 2007-12-26 06:49:01

Od: "ksRobak" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl>
> "Robakks" <R...@i...eu>

> Jak się we właściwym momencie nie przyjęło odpowiedzi do wiadomości
> to nie ma się co dziwić że dalej pytanie jest ignorowane...

Ależ JA przyjąłem do wiadomości, że Pan ignorujesz pytanie, a powtarzam go
po to aby Panu uświadomić, że go ignorujesz. To pański demon 2.
Sam sobie musisz odpowiedzieć: co w tym pytaniu jest co sprawia, że
pańskie paluszki wycinają to pytanie - bez odpowiedzi. :-)
Czy kontrolujesz ten odruch, czy dokonuje się całkowicie automatycznie? :o)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
"Prawda nie kłamie"

144. Data: 2007-12-26 10:08:16

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@o...pl> napisał w wiadomości
d.googlegroups.com...
On 25 Gru, 23:45, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> [...]
> Ten "wąski nurt" zawsze jakoś ma się na tyle
> dobrze że nazywanie go "wąskim" to niewąskie
> zawężenie rzeczywistości wokoło nas... ;P

Kapitalizm to nacja? ;)

145. Data: 2007-12-26 10:22:53

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@o...pl> napisał w wiadomości
googlegroups.com...
On 26 Gru, 00:29, "Sky" <s...@o...pl> wrote:

> [...]

Naprawdę nie zrozumialeś czy udajesz?
Ja nie mówię o prawach ujętych w kodeksy!
Mówię o imperatywach, energii, zależnościach,

---
Zaczęłaś od twierdzenia, że skuteczność naszego
działania zależy od praw, którym podlegamy.
A ponieważ powszechnie podobno podlega się kodeksom
to i nie dziw się...

146. Data: 2007-12-26 16:59:09

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

On 26 Gru, 11:22, "Sky" <s...@o...pl> wrote:

> [...]
> Zaczęłaś od twierdzenia, że skuteczność naszego
> działania zależy od praw, którym podlegamy.
> A ponieważ powszechnie podobno podlega się kodeksom

Dziwię, się bo ja to nie "powszechnie". :]
Kodeksy spełniają podobną rolę jak niezbyt przez mnie cenione zasady.

Zasady to sztywny interfejs na procesy, których nie rozumiemy.
Pozwala ludziom sięgać po opatrzone etykietami zasoby
i wykorzystywać je zgodnie z tą nadaną im w systemie etykietą,
używać jakąś limitowaną liczbę funkcji, i uzyskiwać śladowy procent
satysfakcji z procesu zwanego życiem.

Oczywiste jest, że za pomocą interfejsu nie poznamy
głębszych mechanizmów sterujących procesami.
Ale status "użytkownika" większości ludzi wystarcza,
i to z nawiązką. ;)

- JaKasia

147. Data: 2007-12-26 20:08:36

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@o...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
On 26 Gru, 11:22, "Sky" <s...@o...pl> wrote:

> [...]
> Zaczęłaś od twierdzenia, że skuteczność naszego
> działania zależy od praw, którym podlegamy.
> A ponieważ powszechnie podobno podlega się kodeksom

JaKasia:
[...]

A przynamniej im się tak wydaje [wmawia]...

148. Data: 2007-12-26 20:57:46

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Dec 2007 21:08:36 +0100, Sky napisał(a):

> [...]
> i to z nawiązką. ;)
>
> Sky:
> A przynamniej im się tak wydaje [wmawia]...

Powinieneś, zgodnie z tym, jak zwraca się do czytelnika JaK, napisać: "A
przynamniej NAM się tak wydaje [wmawia]..." :-P
No wiesz: pluralis modestiae, stara przywara, którą ilustruje wierszyk o
czterech jabłkach i jeszcze czymś, płynącym rzeczką równo:
"Kto to płynie? ? pyta żabka.
G...o mówi: to my, jabłka!"
;-P

Jeśli JaK nie rozumie pewnych procesów i z niechęcią używa sztywnego
interfejsu zasad, które życie ułatwiać powinny, to nie dziwię się, że
procent satysfakcji z życia ma śladowy. Lecz nie jest tego przyczyną
używanie zasad, ale niechęć do nich.
Dzięki tym samym zasadom, niedocenianym przez JaK, a których inni uzywają
ze swobodą, osiąga się maksymalny procent zadowolenia z życia.
W przypadku JaK mogę powiedzieć znaną sentencją: czego Jaś się nie nauczy,
tego Jan nie będzie umiał w naturalny, niewymuszony sposób, bez
najmniejszego wysiłku, bo mając we krwi tę łatwość... używać,
wykorzystywać, realizować, zauważać, doceniać.

--
XL wiosenna
"Jeżeli ktoś naprawdę cię nienawidził, to tylko dlatego, że nie mógł być

149. Data: 2007-12-27 09:57:02

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

.googlegroups.com...

> Powinieneś, zgodnie z tym, jak zwraca się do czytelnika JaK, napisać: "A
> przynamniej NAM się tak wydaje [wmawia]..."

Com napisał napisałem...

Re: HAIKU
HAIKU
Na słomie!