Re: Chciałbym zmienić porządek rzeczy

51. Data: 2007-12-24 23:47:31

Temat: Re: Chciałbym zmienić porządek rzeczy
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W ogóle się nie wypowiem. Czasem dochodzę do wniosku, że jednak nie muszę
> wszystkiego tłumaczyć. To już nie szkoła, kiedy durna metodyczka żądała ode
> mnie, abym każdego ucznia "nauczyła" matematyki, a ja jej odpowiedziałam,
> że płacą mi za rzetelne uczenie, a to w dodatku działanie w jedną stronę;
> na-uczenie to już sprawa dwojga. Jej kanony rozumowania nie obejmowały
> tego, że jedni nie mogą, inni nie chcą się na-uczyć, a reszta jak będzie
> chciała, to na-uczy się bez problemu, bo mądrej głowie dość dwie słowie ;-P

To powiem [napiszę] -w odpowiedzi
na twoje rozgdakanie- tylko dwa:

"kura domowa"
;P

52. Data: 2007-12-24 23:49:12

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Dec 2007 00:47:31 +0100, Sky napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> To powiem [napiszę] -w odpowiedzi
> na twoje rozgdakanie- tylko dwa:
>
> "kura domowa"
> ;P

Oczywiście, że tak!
Biorąc pod uwagę, kto jest autorem tego terminu - sto razy tak!

--
XL wiosenna
"Jeżeli ktoś naprawdę cię nienawidził, to tylko dlatego, że nie mógł być

53. Data: 2007-12-24 23:54:29

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oczywiście, że tak!
> Biorąc pod uwagę, kto jest autorem tego terminu - sto razy tak!

To kto wg ciebie jest autorem? ;)

54. Data: 2007-12-25 00:03:43

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Dec 2007 00:54:29 +0100, Sky napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> To kto wg ciebie jest autorem? ;)

Takie rzeczy każdy oświecony człowiek po prostu wie!
Używasz określeń, których pochodzenia nie znasz? - no to kiedyś się nieźle
wygłupisz, masz to jak w banku.
Nauka kosztuje, ale dziś czas świątecznej dobroci dla Skajów, powiem Ci za
darmo: FEMINISTKI :>
Ale jest coś jeszcze gorszego, niż one: to faceci, którzy im ulegają,
przejmują ich poglądy, sami nie czując, jak powoli zamieniają się w baby...
No, w końcu jakaś równowaga być musi dla feministek.

PS. A tu masz - małe opowiadanko, na dobranoc do poduszki. To o mnie :-)
http://www.femina.org.pl/index.php?Itemid=27&id=3&op
tion=com_content&task=view

55. Data: 2007-12-25 00:10:20

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> FEMINISTKI :>

NA BOGA!
NIE RÓB
ZE MNIE...
FEMINISTKI! ;P

I jak
z tym
znosz
eniem
jaj? ;)

56. Data: 2007-12-25 00:11:13

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Dec 2007 01:10:20 +0100, Sky napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> NA BOGA!
> NIE RÓB
> ZE MNIE...
> FEMINISTKI! ;P

Gorzej, znacznie gorzej ;-P

> I jak
> z tym
> znosz
> eniem
> jaj? ;)

Tak samo, jak z uczeniem za darmo :>

57. Data: 2007-12-25 01:13:27

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gorzej, znacznie gorzej ;-P

OCIPIAŁAM?! ;D

> Tak samo, jak z uczeniem za darmo :>
> --

Czyli że pomożesz...zmienić ;P
Dobra -teraz tylko zdecyduj co.

58. Data: 2007-12-25 13:37:42

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

59. Data: 2007-12-25 13:42:24

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

???

60. Data: 2007-12-25 13:59:48

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Dec 2007 14:42:24 +0100, Sky napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> ???

Kurdę, znowu obcięło. Powtarzam:

> Czyli że pomożesz...zmienić ;P

[...]