Chec zakupu

1. Data: 2004-03-25 19:06:00

Temat: Chec zakupu
Od: "THE PRZEMO" <t...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich...Czy nie ma ktos moze do sprzedania podrecznikow do liceum
pana Wiśniewsiego...lub moze przynajmniej moglby mi podac jakies linki do
internetowych antykwaratów gdzie mozna by je bylo nabyc... Z gory dziekuje i

2. Data: 2004-03-25 21:14:58

Temat: Re: Chec zakupu
Od: "Marta" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "THE PRZEMO" <t...@f...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> internetowych antykwaratów gdzie mozna by je bylo nabyc... Z gory dziekuje

A o jakie dokladnie podreczniki Ci chodzi?
do ktorej klasy....

Szukam pozycji z psychiatrii?
Pakiet Świadczeniodawcy
pytanie