Chelacja EDTA

1. Data: 2001-11-26 13:19:05

Temat: Chelacja EDTA
Od: "Majka" <i...@i...com.au> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś coś słyszał o robieniu chelacji w Polsce przy użyciu EDTA?
Majka

2. Data: 2001-11-26 14:20:36

Temat: Re: Chelacja EDTA
Od: Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

Majka wrote:

> Czy ktoś coś słyszał o robieniu chelacji w Polsce przy użyciu EDTA?
> Majka

Ale o co chodzi?

Leszek

3. Data: 2001-11-26 21:20:53

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 26 Nov 2001, Lech Trzeciak wrote:

> Ale o co chodzi?

Oj nie spodziewalem sie, ze i ta szalrataneria dojdzie do Polski!!!
Mowilem o tym na II Konferencji Internetu Medycznego w 1997 w Krakowie
w aspekcie problemow jakie moze niesc propagowanie blednych metod
leczenia

http://www.uni.torun.pl/~pekasz/QUALITY/4.html

jest to czesc serwisu

http://www.uni.torun.pl/~pekasz/QUALITY

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

4. Data: 2001-11-27 04:12:56

Od: "Majka" <i...@i...com.au> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Mowilem o tym na II Konferencji Internetu Medycznego w 1997 w Krakowie
w aspekcie problemow jakie moze niesc propagowanie blednych metod

A to bardzo ostre słowa. Na jakiej podstawie twierdzisz, że terapia, która
uratowała już życie ponad milionowi ludzi jest szarlatanerią? Szczególnie,
że u podstaw tej terapii leżą badania naukowe prowadzone od kilkudziesięciu
lat.

Wiem, że taka klinika istnieje w Kamieniu Pomorskim, ale ja szukam czegoś
dochodzącego, a nie z dwutygodniowym pobytem.

Rozumiem, że Twoje stanowisko najlepiej wyjaśniają Twoje powiązania:

Informatics Committee of Polish Cardiac Society - Member of Committee.

Linki, które podajesz nie mają nic wspólnego z moim pytaniem. Czyżby celowa
demagogia?

Majka

5. Data: 2001-11-27 04:19:01

Od: "Majka" <i...@i...com.au> szukaj wiadomości tego autora

> Ale o co chodzi?
>
> Leszek

Chodzi o to, że gdy ktoś ma niedrożne żyły i naczynia krwionośne, to można
mu usunąć ten "szlam" w bezbolesny i skuteczny sposób. Można też uniknąć
bypassu, którego wynik jest zawsze trudny do przewidzenia w skutkach. Można
jeszcze wiele innych rzeczy uzyskać dzięki chelacji, ale najpierw należy
trafić na właściwego lekarza.
Majka

6. Data: 2001-11-27 08:28:47

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 27 Nov 2001, Majka wrote:

> [...]
> że u podstaw tej terapii leżą badania naukowe prowadzone od kilkudziesięciu

Informacje na temat chelation therapy bylo podawane w 1997 roku na
sci.med.cardiology. Na moje pytanie o co chodzi amerykanscy kardiolodzy
napisali, ze jest to szarlataneria. Jesli sa jakies badania naukowe
opublikowane na ten temat - bardzo prosze podaj zrodlo. Tak sie
sklada, ze przegladam ok 12 tytulow kardiologicznych i nigdzie na ten
temat slowa nie znalazlem - ale moze myle sie?

> Linki, które podajesz nie mają nic wspólnego z moim pytaniem. Czyżby celowa
> demagogia?

Linki mialy pokazac, ze o temacie juz mowilem w 1997 roku na podstawie
dyskusji na sci.med.cardiology, ktora tam sie juz dawno zakonczyla w tej
sprawie.

P.
----

7. Data: 2001-11-27 08:31:12

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> jeszcze wiele innych rzeczy uzyskać dzięki chelacji, ale najpierw należy

nikt powazny Ci nie uwierzy.

Nie podpisujesz sie pod postingami imieniem i nazwiskiem
nie powolujesz sie na zrodla naukowe
itp.

P.
----

8. Data: 2001-11-27 21:29:41

Od: b...@o...com.au (George Zieba) szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> wrote in message
a.am.torun.pl>...

> [...]
> Mowilem o tym na II Konferencji Internetu Medycznego w 1997 w Krakowie
> w aspekcie problemow jakie moze niesc propagowanie blednych metod

Terapia chelacyjna jest juz coraz szerzej stosowana w Australii z
doskonalymi wynikami. Z tego co wiem w Australii nie przeprowadzano
jeszcze badan klinicznych. Znam kilka osob , ktore to przechodzily (
m.in. lekarze .. :-)
sa bardzo zadowolone z rezultatow. Osobiscie nie mam z tym zadnego
doswiadczenia.

Znacznie wiecej mozna przeczytac, lacznie z opracowaniami naukowymi na
:
http://www.healthy.net/library/articles/acam/pospape
r.asp#one

Pozdrawiam,
Jerzy Zieba

9. Data: 2001-11-28 03:45:25

Od: "Majka" <i...@i...com.au> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Majka

nikt powazny Ci nie uwierzy.

Nie podpisujesz sie pod postingami imieniem i nazwiskiem

Nie zależy mi na tym, czy mi ktoś uwierzy. Ja nie mam żadnego interesu w
terapii EDTA. Szukam pomocy na miejscu dla kogoś z rodziny. Znam ludzi,
którzy przeszli już kilkadziesiąt kuracji z EDTA. Jedna osoba ma nawet 91
lat.

Aby nie było wątpliwości, wyjaśniam, że nie jestem lekarzem. Na szczęście
lekarze przestali już mieć monopol na mówienie innym, co jest dla nich
dobre, a co nie. Nie radzę nikomu ignorować opinii lekarskiej, ale twierdzę,
że rady należy zasięgać z różnych źródeł.
Majka

10. Data: 2001-11-28 04:22:52

Od: "Majka" <i...@i...com.au> szukaj wiadomości tego autora

>Informacje na temat chelation therapy bylo podawane w 1997 roku na
>sci.med.cardiology. Na moje pytanie o co chodzi amerykanscy kardiolodzy
>napisali, ze jest to szarlataneria.

Odpowiedź jest bardzo prosta. Na operacji serca można "wyciągnąć" 60 - 80
tys dolarów, a terapia chelacyjna to nie więcej niż 2 - 3 tysiące. Zwykły
człowiek nie jest świadomy faktu, że jak ma wszystkie żyły "zawalone" - to
bypass w okolicy serca jest ćwierćśrodkiem. To tak, jakby ktoś był cały
upaprany od smoły, ale po wymyciu buzi i rąk uznałby się za czystego, bo pod
ubrankiem nie widać.

Jesli sa jakies badania naukowe opublikowane na ten temat - bardzo prosze
podaj zrodlo.

Gordon Research Institute
708 E. Hwy 260 Bldg. C-2 , Payson, AZ 85541
Ph: (520) 474-3684 Fax: (520) 474-3819
http://www.gordonresearch.com/

American College for Advancement in Medicine (ACAM),
23121 Verdugo Dr., Suite 204, Laguna, Ca 92653 1-800-532-3688
http://www.acam.org/

Forty-something Forever (a Consumers Guide to Chelation Therapy and Other
Heart
Savers), Harold and Arlene Brecher, Health Savers Press, PO Box 683,
Herndon, VA
22070, (1992)

Bypassing Bypass, Elmer Cranton, M.D. Medex Publishers Inc., Ripshin Rd., PO
Box
44, Trout Dale, VA 24378-0044(1992)
http://drcranton.com

The Chelation Way, Morton Walker, D.P.M., Avery Publishing group Inc.,
Garden City
Park, New York (1990)
http://www.drmortonwalker.com/homepage.php

The Chelation Answer, Morton Walker, D.P.M., Second Opinion Publishing Inc.,
1350
Center Dr., Suite 100, Dunwoody, Ga 38338, (1982, modified 1994)

Plus wiele, wiel innych źródeł.

>Tak sie
>sklada, ze przegladam ok 12 tytulow kardiologicznych i nigdzie na ten
>temat slowa nie znalazlem - ale moze myle sie?

Bo nie jest w interesie tych źródeł to podawać.
Majka

Chrapanie - przegroda nosowa, co zrobić ?
APIOTERAPIA - szukam informacji
Nethertona zespol (Rybia Luska)
Zwolnienia L-4?
Oznaczenia w badaniu moczu