Chemioterapia i Gemzar

1. Data: 2005-04-18 06:34:20

Temat: Chemioterapia i Gemzar
Od: "pluto" <P...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam! Jestem po pierwszej dawce chemioterapii a konkretnie zastosowano
Gemzar i Carboplatynę. Ponieważ jakoś tak się złożyło, że zapomniałem się
zapytać lekarza (a następny wyjazd do szpitala dopiero za trzy tygodnie)
zwracam do Was te pytania:

1. Czy jest jakiś określona standardowa liczba cykli podawania tych środków
(plany na wakacje)

2. Czy spodziewać się wypadnięcia włosów (nie jest to tak bardzo znaczące,
ale głupio bym się czuł z włosami na ubraniu). Jeżeli wypadają to chciałbym
wcześniej sam głowę ogolić.

Szukałem tych informacji w necie, ale na temat Gemzaru są tylko śladowe
ilości informacji. Podobno to jakiś nowoczesny cytostatyk.

Dziękuję.

2. Data: 2005-04-18 13:49:09

Temat: Re: Chemioterapia i Gemzar
Od: "mayorbien" <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

www.onkolink.pl

3. Data: 2005-04-20 06:35:37

Od: "pluto" <P...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

No troche tam pisze. A liczba cykli? Chociaż od... do...

4. Data: 2005-04-20 19:20:50

Od: "marchand" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pluto" <P...@p...pl> napisał w wiadomości
> No troche tam pisze. A liczba cykli? Chociaż od... do...
Zazwyczaj podaje sie po cztery kursy jednego zestawu (
cytostatyk/antybiotyk) po czym zmienia się zestaw. Łącznie dwa zestawy po
cztery wlewy daje osiem.

Przy "platynowych" (Cis.. Carbo.. etc) może być założona kuracja tylko
jednym preparatem (zestawem), Decyduje zawsze lekarz, ale najczęściej
spotykałem pacjentów/tki z seriami po 6 - 9 kursów takiego rodzaju.

Trzymaj sie. Wakacje zaplanuj w przyszłym roku, a teraz sie wylecz i
odzyskaj siły.

Krzysztof K.

5. Data: 2005-04-21 06:41:13

Od: "pluto" <P...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

O! I to jest rzeczowa odpowiedź Krzysztof.
Nie jest tak źle. Jest te parę dni przerwy i gdzieś niedaleko się ruszy te
cztery litery na świeże powietrze (podobno ON tego nie lubi).
Dziękuję i Pozdrawiam!

Intelektan - Wasze wspomnienia
Re: Metaprolol(Betaloc ZOK) a THC
Bolace Piersi - co to ?