Chętne dziewczyny...?

121. Data: 2017-05-18 22:32:01

Temat: Re: Chętne dziewczyny...?
Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:15df110e-b06d-4af5-8529-f4eecbeacbf8@googlegrou
ps.com...

=========

=========

> Jesteś pewien, że teksty "Warszawskiej" na temat Żydów ich religii i "NIE"
> na temat Polaków i Kościoła są porównywalne?

"NIE" nie miałem w ręku od lat świetlnych, a na stronę "Warszawskiej" też
nie wchodzę zbyt często.

O ile wiem, to Urban pomimo bycia Żydem potrafił od czasu do czasu
także napisać bardzo kąśliwe artykuły nt. "narodu wybranego".
Ta tradycja u komunistów jest już od ca 1968 ;) Nie bardzo mi się chce
sprawdzać, jak jest teraz.

===============
No dobra- jeden z wielu- wcale nie najpodlejszy numer Urbana: występ w
jakimś TVN czy innym Polsacie- Urban w stroju kardynała. Prowadząca pyta
się, jak się czuje. Urban odpowiada, że nie leży mu strój pedofila. Czy
wyobrażasz sobie podobny tekst w "Warszawskiej"- ktoś w stroju rabina
(cadyka) mówi, że nie pasuje mu strój pedofila? Jakubie- sprawa by się
odbiła echem w całym świecie- dosłownie. Gazetę by zamknęli nastepnego
dnia.Polska- nasz rząd- tłumaczyliby się z tego przed hederem w NYC już po
godzinie od wydania gazety. Zajrzyj na YT- Urban ma tam swój kanał i
krótkie, obrzydliwe, antypolskie i antykościelne wstawki propagandowe.

--
Chiron

122. Data: 2017-05-18 22:37:15

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

=========

=========

===============
> [...]
> godzinie od wydania gazety. Zajrzyj na YT- Urban ma tam swój kanał i
> krótkie, obrzydliwe, antypolskie i antykościelne wstawki propagandowe.

Raz widziałem przypadkiem. Nie polecam.

123. Data: 2017-05-18 22:38:34

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Jakub A. Krzewicki
>
> No i widzisz już, po co - żeby naród mógł we właściwym czasie (np. DZIŚ)
> wspominać i nie oceniać go zbyt ostro 3333-|
> Oni tak mają. Żydokomuna znaczy. Jak trzeba, to i Panu Bogu świeczkę, i
> diabłu ogarek.

Kłótnia w rodzinie. Jak się przypatrzysz różnym grupom Żydów- a to
ortodoksi, a to socjaliści, a to talmudyści, etc- to oni wszyscy się ze sobą
żrą bezustannie. Jednak jak goj ruszy któregoś z nich- to zaraz wszyscy się
na niego rzucają.

--
Chiron

124. Data: 2017-05-18 22:50:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <

> Przecież w to, technicznie mówiąc nie wierzyli. Wątpię czy nawet
> palikociarze zaliczali się do wierzących w te kawały.

Dla kogo były przeznaczone te gazetki? - właśnie dla tych niewierzących.
Kawały to tylko przynęta - nie na nich się opierał cel tych brukowców.

125. Data: 2017-05-18 22:55:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron <c...@t...ja> wrote:

> [...]
> żrą bezustannie. Jednak jak goj ruszy któregoś z nich- to zaraz wszyscy się

Dokładnie. I najbardziej kłócą się w najgorszych chwilach i tym się różnią
od Polaków, katolików, diametralnie.
Jedno ich tylko jednoczy - świadomość, że przychodzi czas, kiedy goj
potrzebny może być. Wszystko to opisano tu:
http://www.konskie.org.pl/2016/05/broncia-kapilman-z
-koneckiego-getta.html?m=1

126. Data: 2017-05-18 22:58:33

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 18 maja 2017 22:51:19 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> Jakub A. Krzewicki <

> Dla kogo były przeznaczone te gazetki? - właśnie dla tych niewierzących.
> Kawały to tylko przynęta - nie na nich się opierał cel tych brukowców.

Co mi szkodzi czytanie łgarstw w które nie wierzę, a tylko razem z kolegą
pokazujemy sobie co bardziej pikantne kawałki, żeby się pośmiać?
Przecież nikt nie da się na to nabrać, to jest tylko gra.

127. Data: 2017-05-18 23:03:45

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 18 maja 2017 22:58:34 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> Co mi szkodzi czytanie łgarstw w które nie wierzę, a tylko razem z kolegą
> pokazujemy sobie co bardziej pikantne kawałki, żeby się pośmiać?
> Przecież nikt nie da się na to nabrać, to jest tylko gra.

PS. No chyba, że w/g zas. "Nieważne jak o nas mówią: dobrze czy źle - byle
mówili".

128. Data: 2017-05-18 23:07:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki .

> Co mi szkodzi czytanie łgarstw w które nie wierzę, a tylko razem z kolegą
> pokazujemy sobie co bardziej pikantne kawałki, żeby się pośmiać?
> Przecież nikt nie da się na to nabrać, to jest tylko gra.

Tylko do pewnego momentu. Kiedy wśród tych "kawałków" mignie coś
niekawałkowego, a jesteś dzięki mim już dostatecznie częstym/stałym
czytelnikiem, zaczyna działać pewne psychologicznie uwarunkowane i bardzo
dobrze zbadane zjawisko, wręcz prosty mechanizm, który robi swoje
niezależnie od woli czytającego. Jest to tzw. przekaz podprogowy.

129. Data: 2017-05-18 23:09:11

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 18 maja 2017 23:07:33 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> [...]
> dobrze zbadane zjawisko, wręcz prosty mechanizm, który robi swoje
> niezależnie od woli czytającego. Jest to tzw. przekaz podprogowy.

Czyli dokładnie: "Nieważne jak o nas mówią: dobrze czy źle - byle
mówili". Product placement.

130. Data: 2017-05-18 23:10:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> dobrze zbadane zjawisko, wręcz prosty mechanizm, który robi swoje
> niezależnie od woli czytającego. Jest to tzw. przekaz podprogowy.

I to on jest tym ukrytym czynnikiem, wykorzystywanym przez "dobrotliwe" i
"śmieszne" gazety rozdawane w wagonach i na uczelniach.
Nigdy nie pomyślałeś p tym, że ktoś je finansuje i o tym, dlaczego to robi
- prawda?

Wojny ni ma, bez paniki proszę - Korea Północna LIVE
Zagrożenia duchowe
Prawicowy model rodziny.
Leoś jedź do Chin ;)))
coś dla leni