Newsgroups: pl.rec.kuchnia
From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
Subject: Re: Chinski hokus pokus przy gotowaniu pierogow
Date: Sat, 12 Jan 2019 05:26:31 GMT

On 2019-01-11, John Doe <j...@d...com> wrote:

> Widzisz, post na ktory odpowiedziales byl po prostu pomylka z zacytowana
> cala trescia odpowiadanego postu, wiec nawet nie ma mowy o niepoprawnym
> cytowaniu. Ty zas nie wiadomo po co cytujesz caly ten post by tylko
> dodac swoja prosbe, LOL.

No widzę, ale wczesniej takie obszerne cytowanie ci nie przeszkadzało,
co? Czyli a u was biją murzynów, zamiast, przepraszam, zacytowałem jak
ostatnia dupa. No ale, że u nas biją murzynów nie zmienia faktu, że
zacytowałeś jak ostatnia dupa i nawet nie potrafisz za to przeprosić. To
już trochę gorzej ale z pewnością nie jest to ostatnie twoje sławo.

--
Marcin