Chińszczyzna dla ludzi o mocnych nerwach

1. Data: 2005-09-13 23:06:15

Temat: Chińszczyzna dla ludzi o mocnych nerwach
Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostrzegam - proszę nie wchodzić w link jeśli macie słabe żołądki i mocno
rozbudowaną wyobraźnie, jak i zaraz po posiłku.
Wybaczcie, że umieszczam link tutaj, ale gdzieś musiałam - mną wstrząsnął.
Mam nadzieję, że to zwykła mistyfikacja...choć Chińczycy wszystko zeżrą - od
konika polnego, przez robactwo wszelakie, psy, koty, a na szczurach
skończywszy.

http://www.ehacked.com/front_page/articles/cannibali
sm

Matko, po co ja jadłam niedawno....

Pozdrawiam,
Akulka

2. Data: 2005-09-13 23:43:42

Temat: Re: Chińszczyzna dla ludzi o mocnych nerwach
Od: Specjial <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 14 Sep 2005 01:06:15 +0200, Akulka wrote:

W każdym bądź razie nawet jeśli to nie podpucha, to na pewno
kanibalizm nie jest ani legalny ani popularny w Chinach.

3. Data: 2005-09-14 00:13:06

Od: "@nn" <ann@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Akulka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zeżrą - od
> konika polnego, przez robactwo wszelakie, psy, koty, a na szczurach

To jest okropne!!!! O ile widok ludzi jedzących robale, szczury i inne
takie, pomimo tego że to obrzydliwe, można jakoś znieść - tak to co tu
ujrzałam jest po prostu wstrząsający, wręcz przerażający :((((
Ania
P.S. Gdzieś Ty to znalazła????? O_O

--
~*~*~* Moje dziecki: http://tinyurl.com/bdgxw *~*~*~
*~* Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *~*

4. Data: 2005-09-14 00:41:33

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Akulka napisał(a):
> [...]
> Mam nadzieję, że to zwykła mistyfikacja...choć Chińczycy wszystko zeżrą - od
> konika polnego, przez robactwo wszelakie, psy, koty, a na szczurach

mozesz do k. nedzy wycofac te wiadomosc !!!
zbulwersowany
Mars

5. Data: 2005-09-14 05:30:45

Od: "Qq" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> od
> konika polnego, przez robactwo wszelakie, psy, koty, a na szczurach

Moim zdaniem dałaś się wpuścić w maliny jakiemuś posiadaczowi:
a/ wolnego czasu
b/ kilku fot ze wschodnich krain
c/ fotoszopa
d/ "innego" poczucia humoru

Qq

6. Data: 2005-09-14 09:43:20

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qq" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> Moim zdaniem dałaś się wpuścić w maliny jakiemuś posiadaczowi:
> a/ wolnego czasu
> b/ kilku fot ze wschodnich krain
> c/ fotoszopa
> d/ "innego" poczucia humoru

Mam taką nadzieję, bo zmieniło by to diametralnie mój pogląd na temat
Chińczyków. Z drugiej zaś strony słyszałam, że w Chinach małżeństwo może
mieć pozwolenie tylko na 1 dziecko, a ciąże ponadprogowe były do niedawna
usuwane na siłę nawet w 8 i 9 miesiącu ciąży. Dziś podobno proceder ten
osłabł, ale na wsiach jest nadal szeroko stosowany. Więc, jest dużo płodów
do "zagospodarowania".
Mną ten link naprawdę wstrząsnął i w kontekście tego co napisałam przed
chwilą wydaje mi się być nawet wysoce prawdopodobny. Ale komputery dziś
potrafią zrobić wszystko, to fakt.

7. Data: 2005-09-14 10:02:20

Od: "Another" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mną ten link naprawdę wstrząsnął i w kontekście tego co napisałam przed
> chwilą wydaje mi się być nawet wysoce prawdopodobny. Ale komputery dziś

http://www.ceti.pl/~gralinski/chains/tajwan.htm

i wszystko jasne
--
Another

8. Data: 2005-09-14 10:39:02

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Another" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
> http://www.ceti.pl/~gralinski/chains/tajwan.htm
>
> i wszystko jasne

Mogę powiedzieć jedno - uff. Ale jak to z plotkami - demontuje się, a i tak
co miało być posiane w człowieku, to już zostało posiane.:(

Pozdrawiam,
Akulka

9. Data: 2005-09-14 17:19:33

Od: "Qq" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tak
> co miało być posiane w człowieku, to już zostało posiane.:(

No nie żartuj! Co jeszcze może w tobie wschodzić, skoro wszystko się
wyjaśniło?

Qq

10. Data: 2005-09-15 06:57:20

Od: "Emek" <k...@y...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.ceti.pl/~gralinski/chains/tajwan.htm
>
> i wszystko jasne

Z wyjaśnieniem do tego , makabrycznego niewybrednego "żartu" się zgadzam.
Niemniej jednak oglądałem program w Discovery nt. Chin Południowych. Jednym
ze stwierdzeń, było , iż Chińczycy uprawiali kanibalizm, a możliwe , że w
niektórych rejonach do dzisiaj jest to praktykowane.

> --
> Another
Emek

kordiał