Chiron pragnie byc moim ojcem

91. Data: 2011-04-05 15:04:41

Temat: Re: Chiron pragnie byc moim ojcem
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Będziesz teraz za mną latał i "uzdrawiał" w związku z tym?

Spierdalaj.
Won, obłudny psie.

--
CB

92. Data: 2011-04-05 15:07:10

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak sie przyczaił, czekając na "moment".
Skur*n je*ny.

:)))

--
CB

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
f.googlegroups.com...

Dupku.
To sa TWOJE slowa.

93. Data: 2011-04-05 15:13:08

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

=================
> Hmm, a dlaczego właściwie tyle o mnie piszesz?
>
> --
>
> Chiron, zaciekawiony
>
> Prawda, Prostota, Miłość.

Tutaj to w sumie lekkie nieporozumienie.
Wiesz, widziałam, że ewidentnie Cię prowokuję... Ale mam dziś humorek od
większych szaleństw, wybaczysz?

MK

94. Data: 2011-04-05 15:15:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 5 Apr 2011 12:32:57 +0200, Vilar napisał(a):

> Z supermęskimi nie pogadasz, bo nie mają takiej funkcji.

Mają - tylko nie każda kobieta potrafi ją włączyć.

95. Data: 2011-04-05 15:17:52

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Vilar" napisał w wiadomości grup
>

> Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
x.googlegroups.com...

> [...]
> Przeciez, gdyby bylo inaczej, Chiron
> by tak nie chironizowal na jej temat.
>
> ____
>
> I to jest kurcze ciekawe.
> Czemu Chirek dostał takiego hopla na punkcie Kiwko (abstrahując od bijmy
> łagodnych, bo jest szansa, że nie oddadzą).
>
> Ale jeśli chodzi o meandry Chirkowej psychiki (szczególnie via sieć), to
> chyba sie poddam a'priori.
>
> MK
>
> PS. chironizowanie :-)

> Ponawiam pytanie: czemu tyle o mnie piszesz? Nie, żeby mi to w czymś
> przeszkadzało- ale przyznasz chyba, że może dziwić?

Chiron, tak jakoś.... wyszło. Serio. Nic do Ciebie nie mam - też serio.
Gdzieś tu napisałeś, że Cię nie lubię - guzik prawda. Nie znam Cię tak
naprawdę. Wiem że pracujesz, że masz rodzinkę, którą kochasz i że starasz
się rozwijać, za co Cię cenię.
Mam do Ciebie jak najbardziej pozytywne nastawienie, po prostu.... mam dziś
.... zbyt doby humorek :-)))), więc lekko rozrabiam (nie tyko tu).

Nie bierz proszę tego do serca, a raczej potraktuj jako prowokacyjki.

Ale napaści na Kiwiko.. powinieneś, moim zdaniem, lekko się wstydzić. Ale to
już inna broszka.

MK

96. Data: 2011-04-05 15:19:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 5 Apr 2011 12:34:12 +0200, Vilar napisał(a):

> O i widzisz.
> Z pewnością robiła to.. specjalnie :-P

Owszem, chyba specjalnie - samo zwykłe pójście na spacer to za mało, ale
kiedy się je podkreśli słowem, nabiera znaczenia rytuału.
Tak samo z tym pozwalaniem sobie na "robienie głupich rzeczy" - robi się je
ot tak, ale kiedy się sobie do nich DA PRAWO, to jakoś lepiej robi się te
głupie rzeczy...

97. Data: 2011-04-05 15:20:24

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lebowski" <lebowski@*****.net> napisał w wiadomości
>W dniu 2011-04-05 12:21, Vilar pisze:
>
> Kwiko jest przez tylko idiotka, ktora potrafi tylko hihrac,
> wiec co w tym zlego, ze Chiron troche ja uczlowieczy?
> Tak ci sie fajnie gada z kwiko, ze pzstanowilas teraz opluc Chirona?

Chirek, nie bierz tego do siebie, ale odpowiem temu głupolowi:

Nie drogi Lebowski, staram się go trochę uczłowieczyć.

MK

PS. A co Ci przeszkadza, że Kiwiko coś sobie tu skrobie w kąciku? Chłop
żywemu nie przepuści? Naści kopnij?

98. Data: 2011-04-05 15:21:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 5 Apr 2011 03:38:04 -0700 (PDT), performerka napisał(a):

> No tak,
> nieeeeeeeeeeeeeewątpliwie :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
> dajcibosze ;))) moze mniej bedziesz w necie przesiadywala ;)

Nie gustuję zbytnio w natrętnych "wulkanach", siedzę w necie ile wlezie, a
i tak jakoś znajdują czas, aby się ujawnić.

99. Data: 2011-04-05 15:21:18

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> je
> ot tak, ale kiedy się sobie do nich DA PRAWO, to jakoś lepiej robi się te

Haaa, jakbyś mnie dzisiaj widziała! :-))))))))))

MK (i poleciała robić głupie rzeczy realnie)

100. Data: 2011-04-05 15:23:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 5 Apr 2011 12:39:09 +0200, cbnet napisał(a):

> A w tym akurat punkcie to wydaje mi się, że w pełni rozumiem
> dowolnego mężczyznę.
>
> Też nie mam takiej funkcji jak "pogadać z XL".
>
> ;)

Nic dziwnego, wszystko się zgadza - jesteś po prostu "dowolnym
mężczyzną"... a my tutaj o takich nie mówimy.
Dziś "dowolny mężczyzna" to przeważnie jakieś obrzydliwe, ulizane metro.

RIFF RAFF
InovaBrasil 04_04_11
Przyspieszenie
WNUSIA