Chirurgia szczękowa w Warszawie?

1. Data: 2001-05-17 20:26:35

Temat: Chirurgia szczękowa w Warszawie?
Od: "NSX" <n...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam do usuniecia 8-mke pod ktora robi sie torbiel... :(
Dostalem skierowanie do szpitala AM na Nowogrodzkiej,
ale jak zobaczylem jak to wszystko wyglada to mi rece opadly...

Czy jest w Wawa jaka prywatna klinika, ktora jest w stanie
fachowo przeprowadzic zabieg w cywilizowanych warunkach?
Macie jakies doswiadczenia, moze mozecie kogos polecic?

NSX

2. Data: 2001-05-18 11:51:22

Temat: Odp: Chirurgia szczękowa w Warszawie?
Od: "Outsidre" <e...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "NSX" <n...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
> fachowo przeprowadzic zabieg w cywilizowanych warunkach?
> Macie jakies doswiadczenia, moze mozecie kogos polecic?

U chirurga szczekowego-stomatologa z doktoratem usuwalem w prywatnym
gabinecie ortodontycznym w Szczecinie. Trwalo to troche ale po godzinie juz
8-ki nie bylo. Po tygodniu musialem pojechac tylko na zdjecie szwow.
Za zabieg zaplacilem 300 zl o ile mi wiadomo Warszawa jest drogim miastem
wiec nie wiem ile wezmie chirurg z praktyka.
Najgorszy byl zapach pilowanej kosci i halas bo bolu wielkiego nie bylo pod
znieczuleniem

3. Data: 2001-05-18 15:34:13

Temat: Re: Chirurgia szczękowa w Warszawie?
Od: "hobis" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Najgorszy byl zapach pilowanej kosci i halas bo bolu wielkiego nie bylo pod
>znieczuleniem

To byl jakis bol ???

Mazindol & Avipron
Tłuszczak