Chłodne lato????

1. Data: 2004-06-16 17:56:57

Temat: Chłodne lato????
Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://info.onet.pl/937150,11,item.html
Byle bez suszy, przymrozków i gradu :-(((((((
To wszystko przez Amerykanów!!!
Pozdr. Jurek

2. Data: 2004-06-16 18:32:13

Temat: Re: Chłodne lato????
Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości news:caq1qf$3bm$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
> To wszystko przez Amerykanów!!!
> Pozdr. Jurek
>
> A ja myślę że to wszystko przez te nawozy i telewizory i wszystko co
cywilizacją się zwie.
Pozdrawia Teresa

3. Data: 2004-06-17 04:45:22

Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nieważne, byle kwiaty pięknie rosły. I rosną!!!
pozdrawiam radośnie
Anka

4. Data: 2004-06-17 06:59:49

Od: "Halina" <k...@n...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie

Użytkownik "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości news:caq1qf$3bm$1@nemesis.news.tpi.pl...
> http://info.onet.pl/937150,11,item.html

> To wszystko przez Amerykanów!!!

I cyklistów !

Pozdrawiam Halina

5. Data: 2004-06-17 07:15:57

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>"Halina" napisała:
> I cyklistów !

??? A to dlaczego?
Przecież to taki ekologiczny sposób bycia.
Rowerkiem na działkę, lepiej nie może być za pan brat z ekologią :-)))
Pozdr. Jurek

6. Data: 2004-06-17 07:55:48

Od: "Halina" <k...@n...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
pozdrawiam - Halina

napisał w wiadomości news:04c1.00001464.40d1452c@newsgate.onet.pl...

> ??? A to dlaczego?
> Przecież to taki ekologiczny sposób bycia.
> Rowerkiem na działkę, lepiej nie może być za pan brat z ekologią :-)))
> Pozdr. Jurek

A dla tego samego co i przez amerykanów :)

A jaki tam rowerek na działkę?
Na okolicznym POD zawieszono przypomnienie, że na terenie POD /zgodnie z
regulaminem/ jest zakaz poruszania się pojazdami mechanicznymi.

No i co Waść na to?

Pozdrawiam Halina
/mnie tam się roweru wyciągać nie opłaca/

7. Data: 2004-06-17 08:31:20

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jaki tam rowerek na działkę?
> Na okolicznym POD zawieszono przypomnienie, że na terenie POD /zgodnie z
> regulaminem/ jest zakaz poruszania się pojazdami mechanicznymi.
> No i co Waść na to?

Zgodnie z instrukcją rower jest pojazdem mięśniowo-nożnym, a nie mechanicznym ;-
)))
Aby nie łamać regulaminu, należy zejść z roweru przed bramą ogrodu i dalej
pieszo. To już na pewno ekologiczny sposób transportu. A jak ułatwia taki rower
powrót z diałki, może służyć jako podpórka po wielkim grilowaniu ;-))
Pozdr. Jurek

8. Data: 2004-06-17 14:08:12

Od: "Halina" <k...@n...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie

napisał w wiadomości news:04c1.000014d7.40d156d8@newsgate.onet.pl...

> Zgodnie z instrukcją rower jest pojazdem mięśniowo-nożnym, a nie
mechanicznym ;-
> )))

Jednosladowym pojazdem poruszanym siłą mięśni osób jadących tym pojazdem.
Ale to nieznaczy, że nie jest to pojazd mechaniczny.

> Aby nie łamać regulaminu, należy zejść z roweru przed bramą ogrodu i
dalej
> pieszo. To już na pewno ekologiczny sposób transportu. A jak ułatwia taki
rower

To ja już wolę bez roweru.

> powrót z diałki, może służyć jako podpórka po wielkim grilowaniu ;-))

Lipa, u mnie powrót jest ostro pod górkę, dziękuje za taki balast.

Pozdrawiam Halina

cytryna !!!
stworzenie z piany :)
melisa