Chłopiec w damskiej szatni.

441. Data: 2006-09-23 20:00:03

Temat: Re: Chłopiec w damskiej szatni.
Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:ef40uv$f4q$1@news.onet.pl...
> nikt nie stawia zadnych tez jeno wyraza swoje zdania.
> jak do tej pory facei w szatniach wg co poniektorych mamus
> sa pedofilami :>

Pedofile to część populacji męskiej (jeśli nie zauważyłaś), więc jak
najbardziej można ich znaleźć w męskiej szatni na basenie. W przeciwieństwie
do szatni damskiej. ;-)
Iwona

442. Data: 2006-09-23 20:01:02

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Szpilka" <s...@S...pl> wrote in message

> No i sa przepisy mówiące tez o tym że rodzice mają zapewnić bezpieczeństwo
> dziecku.

i napewno nie maja naruszac prawa w relacjach miedzyludzkich. pojscie na
basen jest _dobrowolne_. jesli nie mozesz zapewnic dziecku bezpieczenstwa to
z nim tam nie chodz, a nie przeszkadzaj innym

iwon(k)a

443. Data: 2006-09-23 20:03:49

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...pl> wrote in message news:ef424c$1q51$1@news.mm.pl...

> A tu nie ma szatni rodzinnej, nie ma taty, nie ma innych godzin, i w końcu
> nie ma innego basenu.

a musi chodzic na ten nesen, w tych godziach?

> Dokładnie jak w opisywanym przypadku.

jw.

> No i tu się mylisz.
> Pływanie to część rehabilitacji, gimnastyki korekcyjnej itp.
> Bardzo często jest konieczne.

ale nie w danym, konkretnym basenie.
plywac moze w wielu innych basenach.

> Do restauracji też nie chodzi się z konieczności.
> Dlaczego uważasz, że można oczekiwać od kogoś zrozumienia dla beczącego
> dzieciaka w knajpie, a mnie nie wolno oczekiwać zrozumienia mojej
> sytuacji?

bo w knajpie nie jest wydzielone miejsce "bez dzieci". knajpa bylaby
porownywalna do szatni dla kazdego. bez rozroznienia na plec.

> No faktycznie - porównanie jest tak trafione, że brak mi słów :>

zatkalao, prawda.

iwon(k)a

444. Data: 2006-09-23 20:06:26

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "morepig" <m...@s...com> napisał w wiadomości
> he he nie musi. moze lepiej zeby nikt juz tego nie zobaczyl ;-D

Ty widziałaś, jak się 'zamaszyście podmywała', ja jak sobie poprawiała
podpaskę (na oczach dzieci także, bo chodzę z młodą na zajęcia nauki
pływania dla dzieci). Baby to potrafią być obrzydliwe, nie ma co...
Iwona

445. Data: 2006-09-23 20:07:23

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):

> Z ciekawości - czy swoją 5-latkę wysłałabyś gdziekolwiek_samą_?
> Zwłaszcza tam, gdzie miałaby się rozebrać do naga przy obcych ludziach?
> Nie? To dlaczego oczekujesz tego innych od matek, a ich obawy nazywasz
> histerią?

Nie dam rady przebrnac przez wszystkie posty, zreszta nie chce mi
się;-)Kacper dopiero w tym roku zaczał sam chodzic do meskiej szatni.
Wczesniej go nie puszczałam samego. Ostatnio jednak zastosowałam
nastepujacy patent. Wpakowałam sie do damskiej łazienki i zapytałam
obecne Panie, czy bedzie im preszkadzał 8 latek. Łazienki były w porcie,
w meskiej było ciemno jak w dup... u murzyna i była oddalona od damskiej
spory kawałek. Przedstawiłam sprawe i zadna niewiasta nie widziała
problemu. Uprzedone nie paradowały nago w tym czasie

--

Gosia

446. Data: 2006-09-23 20:08:10

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a<i...@p...onet.pl>

> "niezbecki" <s...@l...po> wrote in message

> a to byla zawarte w paniach.
[...]

hm, to mam jednak inaczej (a może mężczyźni mają inaczej), bo mnie jednak
zawsze trochę krępowało, gdy w szatni męskiej pojawiał się jakiś mały
chłopczyk, zwłaszcza gdy był sam, bez ojca

nie jakoś straszliwie, bo "byłem u siebie" i "to nie był mój problem", ale
jednak zawsze

paff
--
haplogrupa R1a (M17)

447. Data: 2006-09-23 20:08:15

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> no zaraz, dlaczego pomija sie ekshibcjonistow?

Bo szatnia na basenie to dla nich idealne miejsce uprawiania radosnego
procederu? ;-)
Iwona

448. Data: 2006-09-23 20:12:01

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mozg jak mozg :)))))

?? Możesz rozwinąć?
Iwona

449. Data: 2006-09-23 20:13:21

Od: "Baranska" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> od drugiej? pomijajac swego rodzaju zachowania kobiet, dosyc czasem
> bezposrednie, co mogloby zniechecic do intymnosci, nie sadze aby to
> moglo wplynac na jego plciowosc czy cos w tym rodzaju

Bezpośrednie, w szatni na basenie? Daj jakiś przykład, bo może zachowuję sie
bezpośrednio, nie wiedząc o tym ;-)

A poważnie - w życiu nie puściłabym Filipa samego do męskiej szatni.
Pomijając ekstremalne zagrożenie zboczeńcami (sorry za bezpośredniość),
podejrzewam, że mój pieniek utkwiłby zaraz za drzwiami szatni.
Ostatnio uparł się, że w kinie pójdzie do męskiej toalety (byłam sama z
dziećmi). Poszedł. Ja w ekspresowym tempie wypadłam z damskiej i co widzę
... pieniek z nie do końca naciągniętymi spodniami wyszedł z męskiej,
twierdząc, że 'tam nie ma żadnego ludzia i ja się boję' :-)

Dodam, że zdarzają się w damskiej szatni chłopcy ok. 5, 6-cio letni i do
głowy by mi nie przyszło, żeby protestować. Po prostu uznalam, że jak
przychodzą z mamą, to znaczy, że są za mali, żeby sami mogli się obsłużyć.

Aga, Paulina (10l 3m), Filip (5l 3m)

450. Data: 2006-09-23 20:14:17

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe" <n...@f...pl> wrote in message news:ef2n83$2uql$1@news.mm.pl...

> Toalety są na terenie poszczególnych szatni, więc nie jest to rozwiązanie.
> Mogę go jedynie przebrać na korytarzu lub w holu przy recepcji.

zawsze cos. jest jakies wyjscie jesli nie ma basenu o lepszym systemie.

iwon(k)a

mini dentysta?blend-a-med
Lektury dla gimnazjalistów?
proszę o opinie nat akademii nauki