Choinka -HELP!

1. Data: 2004-12-13 19:37:30

Temat: Choinka -HELP!
Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

Oto co mi wyskakuje przy wysylaniu.

Warning: fopen("/forms.ini", "w") - Permission denied in
/home/users/psphome/public_html/js/sindbad3/com/JSSp
hpFormsBase/JSSphpFormsBaseLib.php
on line 15

Warning: Supplied argument is not a valid File-Handle resource in
[...]

on line 16

Warning: Supplied argument is not a valid File-Handle resource in
/home/users/psphome/public_html/js/sindbad3/com/JSSp
hpFormsBase/JSSphpFormsBaseLib.php
on line 17

Warning: Supplied argument is not a valid File-Handle resource in
/home/users/psphome/public_html/js/sindbad3/com/JSSp
hpFormsBase/JSSphpFormsBaseLib.php
on line 17
..

Co to i co z tym zrobic, aby sobie poszlo?

Kaska

1. Data: 2004-12-13 19:40:16

Temat: Re: Choinka -HELP!
Od: "Paweł Niezbecki" <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pyzol:

>Co to i co z tym zrobic, aby sobie poszlo?

Może tupnij nóżką?

P.
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2004-12-13 19:54:23

Od: elgar_mail <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 13 Dec 2004 13:37:30 -0600, Pyzol wrote in
[...]
> Co to i co z tym zrobic, aby sobie poszlo?
>
> Kaska

Wydaje mi się, że najlepiej zgłosić to bezpośrednio Piotrowi:
http://psphome.dhtml.pl/kontakt.html
albo pod jego adres kontaktowy:
http://psphome.dhtml.pl/autorzy.html

elgar

1. Data: 2004-12-13 20:01:29

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Paweł Niezbecki" <t...@p...neostrada.pl> wrote in message
> Pyzol:

> Może tupnij nóżką?

Probowalam.
Nie pomaga.

Kaska

1. Data: 2004-12-13 20:02:03

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"elgar_mail" <e...@b...pl> wrote in message
> Wydaje mi się, że najlepiej zgłosić to bezpośrednio Piotrowi:
> http://psphome.dhtml.pl/kontakt.html
> albo pod jego adres kontaktowy:
> http://psphome.dhtml.pl/autorzy.html

Thx

Kaska

1. Data: 2004-12-14 08:59:28

Od: "PiotrB." <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

13 grudnia 2004, Pyzol w <3...@i...net> napisał(a):

> [...]
hpFormsBase/JSSphpFormsBaseLib.php
> on line 15
> Co to i co z tym zrobic, aby sobie poszlo?

taa, dzięki za reklamę;P
Wygląda to tak jakby przeglądarka nie przesłała danych z formularza.
Jeśli zechcesz współpracować to powinno udać się zdiagnozować i
znaleźć rozwiązanie. Tylko podaj mi swój działający adres e-mail, lub
napisz.

--
PiotrB.

1. Data: 2004-12-14 09:21:32

Od: "PiotrB." <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

14 grudnia 2004, w <3...@D...pl> napisałem:

> [...]
> Jeśli zechcesz współpracować to powinno udać się zdiagnozować i
> znaleźć rozwiązanie. Tylko podaj mi swój działający adres e-mail, lub

aaa, już mam. przepraszam, nie sprawdziłem poczty. już piszę.:)

--
PiotrB.

1. Data: 2004-12-14 11:13:16

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PiotrB." <P...@o...pl> napisał w wiadomości

To ja mam pytanie odnośnie choinki. Podobno jest ich kilka (ostatnio pisało
że jest 21) A widzę tylko jedną - jak zobaczyć inne ?

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

1. Data: 2004-12-14 11:27:44

Od: elgar_mail <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 14 Dec 2004 12:13:16 +0100, Przemysław Dębski wrote in

> To ja mam pytanie odnośnie choinki. Podobno jest ich kilka (ostatnio pisało
> że jest 21) A widzę tylko jedną - jak zobaczyć inne ?
>
> Na post po zbóju zaprosił
> P.D.

trzeba powiedzieć "Sezamie, otwórz się!" :-)

elgar

1. Data: 2004-12-14 11:51:46

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "elgar_mail" <e...@b...pl> napisał w wiadomości
> On Tue, 14 Dec 2004 12:13:16 +0100, Przemysław Dębski wrote in

> trzeba powiedzieć "Sezamie, otwórz się!" :-)

Próbowałem i nic. Groźby też nie skutkują :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

Protz czy Protztak bo sam nie wiem jak go nazwac?
Załamanie.
nie bede marudzic
co moge zrobic zeby nie byc toksyczny w zwiazku???
[OT] Pod rozkminke