Cholerne ptaki !!!

21. Data: 2002-07-03 06:01:36

Temat: Re: Cholerne ptaki !!!
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" <n...@n...nospam> napisał

> Do piero wtedy bedzie problem. Pomysl - legnie taki z dziewczyna

Tradycjonalista!
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

22. Data: 2002-07-03 07:59:06

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Przynajmniej

> Do piero wtedy bedzie problem. Pomysl - legnie taki z dziewczyna
> pod jaworem (czy co to tam masz) w celach wiadomych, a tu nagle
> kolcolist w cos tam kluje :-(
>
> Pozdrowienia,
> Michal

Grunt, zeby dzieci z tego byly zdrowe a nazwisko i herb zmienimy na
Kolczycki h. Koluch.

Irek kochany

23. Data: 2002-07-03 08:03:00

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> schrieb im Newsbeitrag

> Weź się zlituj... To jeszcze krasnala do niej postaw, będą razem
> strzegły Twojego ogródka...

Myslisz, ze Ukrainiec bylby lepszy?

> Pozdrawiam,
> Grzesiek, po krótkiej wycieczce w nadgraniczno-Niemieckie strony...
> --
No i jak bylo? Co do ogrodu przywiozles?

Irek kochany

24. Data: 2002-07-03 08:12:17

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ze co, ze kto, ze jak?

Hmmm, wyslalem wyjasnienie na priv.
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Than break some."

25. Data: 2002-07-03 10:47:47

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 3 Jul 2002 10:03:00 +0200, "Irek Zablocki"
<i...@w...de> wrote:

>Myslisz, ze Ukrainiec bylby lepszy?

No, ze śrutówką... :-)

>No i jak bylo? Co do ogrodu przywiozles?

Nijak. Padało cały czas. Ale przynajmniej sobie pooglądałem naszą
krasnalową twórczość, boć całe zastępy tych kurdupli (i bocianów, i
innych ,,ufoków'') stoją przy drodze. A do ogródka nic nie
przywiozłem, bo i cel wyprawy pod Lubań był inny...

Pozdrawiam,
Grzesiek

26. Data: 2002-07-03 11:16:26

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> innych ,,ufoków'') stoją przy drodze. A do ogródka nic nie
> przywiozłem, bo i cel wyprawy pod Lubań był inny...

U mnie tez leje i leje. Mam nadzieje, ze od srody bedzie w okolicy Wrocka
slonecznie. W srode rano ruszamy w kierunku Slezy. Jak bedziemy na miejscu -
zamelduje sie. Potrzebujesz cos westfalskiego?

Irek kochany

27. Data: 2002-07-03 20:14:53

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Irek Zablocki" <i...@w...de> writes:

> U mnie tez leje i leje. Mam nadzieje, ze od srody bedzie w okolicy
> Wrocka slonecznie. W srode rano ruszamy w kierunku Slezy. Jak
> bedziemy na miejscu - zamelduje sie.

Fajnie.

> Potrzebujesz cos westfalskiego?

Keine Ahnung. O dereniówkę prosić nie śmię (nie mam żadnego ciekawego
programu w zamian :->) a westfalka mi niepotrzebna.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Chudy jak dratew szewc ze stanu Utah
miał coraz mniejszy codzienny utarg

28. Data: 2002-07-04 08:48:31

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

> Keine Ahnung. O dereniówkę prosić nie śmię (nie mam żadnego ciekawego
> programu w zamian :->) a westfalka mi niepotrzebna.

> [...]
Niektore Westfalki sa calkiem calkiem, piwo mamy dobre ( www.barre.de ),
dobra szynke i specjalny trunek z dzikich i bagiennych owocow. Byle nic mi
nie wyskoczylo, bo ostatnio moja rodzine pech przesladuje. Peszek wlasciwie,
bo wysiadla drukarka, zmywarka, kawalerka wykladzine zrujnowala a ja
linoleum, itd. Zmywarka miala byc dzisiaj a bedzie dopiero pojutrze. A ja
juz prawie spakowany jestem i tylko czekam kiedy auta nawali. To cud
prawdziwy, ze wygralem konkurs.

Irek kochany

29. Data: 2002-07-04 12:57:27

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 4 Jul 2002 10:48:31 +0200, "Irek Zablocki"
<i...@w...de> wrote:

> Niektore Westfalki sa calkiem calkiem, piwo mamy dobre ( www.barre.de ),
> dobra szynke i specjalny trunek z dzikich i bagiennych owocow.

Also gut, vier Biere und eine Flasche specjalny trunek z dereni,
bitte. :-))

> A ja juz prawie spakowany jestem i tylko czekam kiedy auta nawali.

Jedcie ostronie.

Pozdrawiam,
Grzesiek

30. Data: 2002-07-04 19:14:40

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

> Also gut, vier Biere und eine Flasche specjalny trunek z dereni,
> bitte. :-))

Ty sie, Kochany, zastanow nad ta szynka. W Polsce juz nacjonalizuja, ani sie
spostrzezesz i kartki na mieso komunisci wprowadza.

> Jedcie ostronie.
>
> Pozdrawiam,
> Grzesiek

Grzesiu, czy Ty to ostatnie zdanie pisales po nalewce z derenia japonskiego?
Cos mi sie wlaczylo i pytalo, czy przetlumaczyc z japonskiego?!

Irek kochany

cytryna
ksiazki
słoneczne lampy ogrodowe