Cholerny kaszel !

1. Data: 2000-09-01 13:20:54

Temat: Cholerny kaszel !
Od: Piotr Kujawa <p...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

Zawsze po jakims przeziebieniu dopada mnie taki przewlekly (kilka
tygodni), meczacy kaszel. Co lekarz to inna teoria. Na przyklad
laryngolog, na oddziale ktorego lezalem cztery lata temu na zapalenie
pluc, twierdzi ze mam uszkodzony nablonek w tchawicy i ze to jest
wlasciwie nie do wyleczenia. Ktorys inny chcial mnie wysylac do
specjalisty od alergii, nastepny znowu cos innego itd. Bylem wczoraj u
internisty ktory przepisal mi jakis antybiotyk twierdzac ze to
wirusowe zapalenie tchawicy i ze to raczej powszechne
Czy ktos wie moze jak mozna sie tego pozbyc czy ewentualnie zlagodzic
to cholerswo, bo zaczyna mnie juz trafiac szlag.

Piotr

2. Data: 2000-09-01 13:52:38

Temat: Re: Cholerny kaszel !
Od: Radek Kosciuk <l...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

lepiej zeby cie zbadali czy to nie jest astma. Wtedy oszczedzilbys
troche organizm ograniczajac branie bezuzytecznych ( w tym wypadku)
antybiotykow

radek

3. Data: 2000-09-02 06:42:18

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 1 Sep 2000, Radek Kosciuk wrote:

> lepiej zeby cie zbadali czy to nie jest astma. Wtedy oszczedzilbys

takie prawdopodobienstwo, ze moze byc to astma lub poinfekcyjna
nadwrazliwosc oskrzeli jest mozliwe

P.K.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

zaglosuj! http://www.am.torun.pl/certify

Nowa strona: Badania Przesiewowe Noworodkow
Ciaza a praca przy komputerze
Re: Łysienie! :-(
vilcacora-co sadzicie?
Czysta woda