Re: Cholesterol i cukier

Data: 2002-10-25 08:05:40
Temat: Re: Cholesterol i cukier
Od: "Ela" <P...@p...onet.pl>

Użytkownik "/jaro" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
news:ap9dga$cv8$1@absinth.dialog.net.pl...
> Dieta(mniej słodyczy i tłuszczu) na początek w zupełności wystarczy.
wyniki
> są na granicy normy.

I tu jest pewien drobny problem. Otóz wydaje mi sie, ze chudo jadamy-chude
wedliny, brak tlustych rosolkow, staram sie jak najmniej tłusto, bo nie
lubimy. Wiem, ze wszedzie jest tluszcz i nawet go nie widzimy, ale jednak
wydaje mi sie, ze spozywamy malo tluste jedzenie . Słodyczy tez
minimalnie-ledwie ciasto w niedziele (zadnych tortów). No co prawda duzo mąż
slodzi herbate i kawe.
Czyli co prawda nie detetycznie, ale raczej chudo. Sprobujemy i to
ograniczyc.
Boje sie i chce zapobiec ew. nastepstwom. Tesc mial kilka zawalow i z tego
powodu tez stosunkowo mlodo zmarl. Zapewne maz ma w zwiazku z tym
dziedziczne obciazenia w tym kierunku.
A tak przy okazji-lekarka u ktorej byl powiedziala : cholesterol w porzadku
, cukier troche podwyzszony. Nic nie przepisala, nic nie zalecila poza tym,
zeby nie panikowac.
A mowi sie, ze cholesterol nie powinien przekroczyc 200.
Ela