Chomik

1. Data: 2003-05-17 23:52:44

Temat: Chomik
Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Na spotkaniu pojawił się dziwny chomik,nachapał tyle ile był
w stanie unieść i czmychnął.Tylko dlaczego już w połowie maja?
Czyżby kolejna zima miała nadejść w pazdzierniku?

hehehe hehehe hehehe

z pozdrowieniami i uśmiechami

hehehe boletus hehehe

2. Data: 2003-05-18 07:59:21

Temat: Re: Chomik
Od: "Too Old" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kochany misio"
b...@o...pl<b...@o...pl>
napisał(a) w swojej
wiadomości
<news:0209.000000a9.3ec6cb4c@newsgate.onet.pl> ,a ja na to :
> [...]
> w stanie unieść i czmychnął.Tylko dlaczego już w połowie maja?
> Czyżby kolejna zima miała nadejść w pazdzierniku?

Ten chomik w kapeluszu dobrze się wkupił - czaple,żurawie,kaczuszki ........

Mnie natomiast ciekawi ten Don Fernando z Krainy Deszczowców co to chyłkiem
okrążał zebranych i łypał z pod oka .

--
kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński j...@p...pl
serwis muszlowcowy http://www.muszlowce.akw.pl/

3. Data: 2003-05-18 12:04:46

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Mnie natomiast ciekawi ten Don Fernando z Krainy Deszczowców co to chyłkiem

Ten drobny fikuśny człowieczek w okularkach pochłaniający
"Carmeny" jak ja wiedzę?

Pozdrawia boletus

4. Data: 2003-05-18 14:11:10

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Ten chomik w kapeluszu dobrze się wkupił - czaple,żurawie,kaczuszki
:)
ta kaczuszki...
:)
> Mnie natomiast ciekawi ten Don Fernando z Krainy Deszczowców co to
chyłkiem
> okrążał zebranych i łypał z pod oka .

hehe
faktycznie wypisz - wymaluj
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

5. Data: 2003-05-18 14:47:59

Od: "Too Old" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ten drobny fikuśny człowieczek w okularkach pochłaniający
> "Carmeny" jak ja wiedzę?

Myślę,że identyfikacja nastapi w najbliższych dniach na grupowej stronie.

--
kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński j...@p...pl
serwis muszlowcowy http://www.muszlowce.akw.pl/
< Jeśli gniewasz się na mnie to czas abyś wyłączył swój komputer>

to my
(none)
po spotkaniu
Winogrono - problem