Re: Chore paznokcie

From: "Basia" <b...@k...net.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Chore paznokcie
Date: Sat, 31 Mar 2001 04:06:58 +0200

Użytkownik "Marzena" <m...@p...arena.pl> napisał w wiadomości
news:99n7qn$hi2$1@news.tpi.pl...
> Witam,
> Mam bardzo duży prblem otóż rozdwajają mi się paznokcie tylko, że nie tak
> zwyczajnie. Na każdym prawie paznokciu nie mamgórnej warstwy paznokcia na
> odcinku 2-5 mm (bardzo dużo). Często moczę ręce i używam różnych środków
> czyszczących, ponadto na dwóch palcach serdecznych paznokcie pękły mi
> równolegle do wzrostu płytki paznokciowej. Może ktoś z Was poradzi mi co z
> takimi paznokciami zrobić. Tą rozdwojoną płytkę spiłowuję pilniczkiem,
> ponieważ wciąż nią wszystko haczyłam. To co się zostaje jest z kolei
bardzo
> [...]
Mam dokladnie to samo .. zaniklo jak bylam w ciazy i 3 lata po niej . jak
tylko pomalowalam pierwszy raz paznockie od nowa sie zaczelo ;((( Najgorsze
jest to ze nei wiem co to moze byc .. napewno nie grzybyca .. jak ktos
wczesniej sugerowal .. moze brak czegos ? jakiejs witaminy ... ale ktorej?
Probowalam juz wszystkiego wlacznie z nakladaniem goracego wosku pszczelego
na paznokie .. i nic .. wiec jesli ktokolwiek wie jak sie tego pozbyc to
prosze o pomoc ..

Pozdrawiam
Basia