Re: Chore paznokcie

From: Pazurek <K...@t...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Chore paznokcie
Date: Fri, 06 Apr 2001 14:11:28 -0400

Marzena wrote:

> U mnie też nie jest to związane z malowaniem paznokci raczej z częstym
> moczeniem rąk i używaniem róznego rodzaju detergentów. Kiedy przez 3
> tygodnie pobytu u mamy nie dotykałam się do zmywania i różnych tym podobnych
> rzeczy to podleczyłam sobie paznokcie do tego stopnia, że mogłam je zapuścić
> :o) Niestety później musiałam malować w domu ściany, czyścić okna itp... i
> od tamtego czasu (1/2 roku) paznokcie są w coraz gorszym stanie.

nie wiem co robisz ale uzywaj rekawiczek ..do malowania i czyczenia okiem to
nie wyobrazam sobie bez rekawiczek .Mozesz kupic sobie cienkie takie jak
stomatolodzy uzywaja.

> Ostatnio w aptece kupiłam, za radą aptekarki, Wyciąg ze skrzypu polnego
> (zestaw witamin) oraz glicerynę, wit.A i wit.E do namaczania paznokci
> (wszystko rozcieńcza się ciepłą wodą).

sprobuj tez oliwe z oliwek ,dodaj troche soku z cytryny pogrzac i moczysz
paznocie .Mozna dodac tez witamin .Powodzenia
pozdro pazurek