Choroba Cronha

1. Data: 2006-06-21 12:21:45

Temat: Choroba Cronha
Od: m...@n...pl szukaj wiadomości tego autora

Temat byl co prawda poruszany na grupie ale dosyc zdawkowo i dawno temu
wiec informacje moga byc troche nieaktualne.
Gdzie moge znalezc jak najwiecej informacji o tej chorobie, leczenie,
najlepsze leki, powiklania u mlodego (16 lat) pacjenta.

To co znalazlem w internecie nie nastroilo mnie zbyc optymistycznie bo
pisze sie iz choroba moze trwac latami, niszczyc organizm a w skrajnych
przypadkach doprowadzic do raka jalita grubego.

Czy rzeczywiscie jest to tak ciezka w leczeniu choroba?

Z gory dziekuje za kazda odpowiedz,
Marcin

2. Data: 2006-06-21 14:37:52

Temat: Re: Choroba Cronha
Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Gdzie moge znalezc jak najwiecej informacji o tej chorobie, leczenie,
> najlepsze leki, powiklania u mlodego (16 lat) pacjenta.

http://www.google.pl/search?hl=pl&q=crohn%27s+diseas
e&lr=
np o leczeniu http://www.medicinenet.com/crohns_disease/article.ht
Po polsku to Lesniewskiego-Crohna.

> [...]
> przypadkach doprowadzic do raka jalita grubego.
>
> Czy rzeczywiscie jest to tak ciezka w leczeniu choroba?

Nie ma co sie oklamywac, ciezka, przewlekla choroba, ale leczenie u nas jest
dobre.

--
Pozdrawiam Norbert :-)

3. Data: 2006-06-22 09:16:59

Od: "VigoX" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> napisal w
wiadomosci news:e7bljo$rhm$1@inews.gazeta.pl...

| http://www.google.pl/search?hl=pl&q=crohn%27s+diseas
e&lr=
| np o leczeniu http://www.medicinenet.com/crohns_disease/article.ht
| Po polsku to Lesniewskiego-Crohna.

Moj kuzyn na to choruje.
Tego sie nie da wyleczyc. Choroba permanentna do konca zycia. Prtzynajmniej
na dzisiejszy stan medycyny.
Wazne jest jakie lekarstwa sie na to bierze. W sensie jakiej jakosci.
On lyka ENTOCORT i PENTASA. Polski odpowiednik z tego co sie orientuje to
Encorton ale moge sie mylic.
W sumie na lekarstwa idzie mu ok 400 co dwa miesiace.
Ogolnie lipa ale..mozna z tym zyc. :-/

Zdrowia!
Vx

powracajacy ból ucha