Chorobliwa zazdrosc

71. Data: 2003-01-08 20:20:41

Temat: Re: Chorobliwa zazdrosc
Od: "Sowa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sampolo" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
news:avi054$kv4$1@news.tpi.pl...

> A dla czego mam zastosować bo co ? mam sie zmienić bo tak chcesz ? a co
cie
> tak uraziło ? rozpłakiwanie nad cudzymi probemami ? jessuuu pomużcie on
mnie
> już nie kocha ?

Chyba nie wiesz co to Netykieta. Nie ma nic wspólnego z tym CO mówisz i czy
zamierzasz się rozpłakiwać.
Sowa

72. Data: 2003-01-08 20:45:18

Od: "Sampolo" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba nie wiesz co to Netykieta. Nie ma nic wspólnego z tym CO mówisz i
czy
> zamierzasz się rozpłakiwać.
> Sowa

http://kozaman.w.interia.pl/kozaman/kozaman/ram/dal/
nietykieta.htm
weim co to jest :))))))
a płącze ze śmiechu
sampolo

73. Data: 2003-01-08 21:07:15

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> weim co to jest :))))))
> a płącze ze śmiechu
> sampolo

Ręce Ci drżą i nie trafiasz w odpowiednie klawisze. To pewnie z tych
emocji.:-)
Tutaj, w przeciwieństwie do IRCa jest czas na to, by przemyśleć to, co chce
się napisać. Jest czas na to, by później to przeczytać(!) (poprawić
literówki, skasować coś lub napisać coś innego)!
Polecam Ci do przemyślenia szczególnie p. 1., 2., 5., 6., 9. dekalogu, do
którego link byłeś uprzejmy podać.

puchaty

74. Data: 2003-01-08 21:58:14

Od: "Sampolo" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> literówki, skasować coś lub napisać coś innego)!
> Polecam Ci do przemyślenia szczególnie p. 1., 2., 5., 6., 9. dekalogu, do

w dupie to mam i co ?

sampolo

75. Data: 2003-01-09 07:02:48

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> to nie laska tylko ze ja jej nie wieze

No to nie wierz. Ale czy lubisz być w stanie 'nie wierzenia'?

Pozdrawiam
Qwax

76. Data: 2003-01-09 07:29:27

Od: "Zbyszek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kochani dzieki za wszystkie rady pozwolily mi one czesciowo spojrzec inaczej
na sprawe ktora po rozmowach idzie w dobrym kierunku.temat uwazam za
zakonczony pozdrawiam zbyszek

77. Data: 2003-01-09 10:13:18

Od: "Sowa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> w dupie to mam i co ?

I *PLONK*

78. Data: 2003-01-09 13:45:55

Od: "mamqa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zbyszek" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> kochani dzieki za wszystkie rady pozwolily mi one czesciowo spojrzec
inaczej
> na sprawe ktora po rozmowach idzie w dobrym kierunku.temat uwazam za
> zakonczony pozdrawiam zbyszek

Jako iz moj kolega (Zbyszek :-) ) chce juz zakonczyc te dyskusje to dziekuja
za wszelkie opinie i porady w jego sprawie.
Mam(q)a
m...@w...pl g-g 365511
"Aby cenić i kochać to, co wielkie,
najpierw musisz ćwiczyć się w tym, co małe" /Georg Keil

79. Data: 2003-01-10 14:48:32

Od: "Ania K." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Jeszcze jedno prosze
> przeczytac moj post na pl.soc.seks bo wczesniej nie mialem adresu tej
> grupy.a zdania co niektorzy zmienia napewno .ja sie nie wybielam

A z ciekawości nawet zciągnęłam tą grupę, ale nie widzę Twojego postu. No
chyba, że inaczej się podpisujesz tam.

--
Pozdrawiam serdeczniasto
Ania >:-)<-<

80. Data: 2003-01-10 17:46:50

Od: "mamqa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania K." <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> A z ciekawości nawet zciągnęłam tą grupę, ale nie widzę Twojego postu. No
> chyba, że inaczej się podpisujesz tam.

Tytul postu brzmial: "Zdrada narazie wirtualna", pierwszy post Zbyszka
wlasnie pod tym tytulem ukazal sie na grupie 05 stycznia 2003 o godz.18:27
:-)

Witam po świętach
W sprawie nastolatki- dzięki za rady
musze przemyslec, odpoczac - wersja [2]