Chorobliwa zazdrosc

81. Data: 2003-01-12 17:56:42

Temat: Re: Chorobliwa zazdrosc
Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> I moze uświadom mu że on jej nie kocha!!

To zadziwiające, że jesteś w stanie stwierdzić na podstawie kilku zdań na temat
czyjegoś życia i to od osoby trzeciej, że ten facet nie kocha swojej żony...
pozazdrościć tego jak prosto widzisz świat...;) i jak łatwo Ci faceta
podsumować...

> Do uzgodnienia - w przypadku braku uzgodnień 'są rozwody na tym
> świecie'

Jakiś psycholog napisał, że dojrzali emocjonalnie małżonkowie powinni dać sobie
wiele czasu na nauczenie się swojej drugiej połowy, na poznanie jej i
zrozumienie, nawet 20 lat... to chyba mądre życiowo podejście. Rozwód jest
traumatycznym przeżyciem, nie mówię tu o sali sądowej, ale o czymś dużo
większym. Odbieram Twoje zdanie jak lekkomyślną, cyniczną radę..

Mirka