Choroby psychiczne i objawienia

1. Data: 2018-09-27 19:09:39

Temat: Choroby psychiczne i objawienia
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

http://thefad.pl/aktualnosci/inna-od-innych/

"Dziś pewnie Faustynę skierowano by na specjalistyczne leczenie, a
zastosowane leki usunęłyby większość urojeń i omamów, natomiast terapia
grupowa nauczyłaby ją, że stałe skupianie się na sobie, na własnej
"duszy" jest szkodliwe, bo nie jest ona pępkiem świata."

"Taki los spotykał jednak więcej młodych kobiet, które nie mając szans
na założenie rodziny i dobrą pracę, uciekały do klasztorów. Jednak cena
za wyrzeczenie się siebie i zdradę swojego prawdziwego "ja" jest wysoka,
z myślami samobójczymi włącznie (jak wynika z pewnych fragmentów
dzienniczka)."

"To, co napisała pozytywnego nie ma żadnej mocy, bo przeczy temu owa
negatywna strona tego dzieła literatury. Gdyby nie to rozdwojenie jaźni,
pewnie nie czulibyśmy tego niepokoju czytając jej pisma, ani tego
nieokreślonego strachu, jaki pojawia się zawsze, gdy wstępujemy do
kaplicy w Łagiewnikach, gdzie zakonnica zmarła zaledwie w wieku 33 lat."

"Stosując metodę "kija i marchewki", Kościół będzie dalej promował różne
przeważnie fałszywe objawienia i cuda, aż może ktoś to przerwie i powie
nam, jaka jest prawda w tym zakresie. Ale to już w innym czasie..."

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

2. Data: 2018-09-27 22:15:51

Temat: Re: Choroby psychiczne i objawienia
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

https://tiny.pl/gbkns

3. Data: 2018-09-28 23:33:50

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-09-27 22:15, Ilona wrote:

> https://tiny.pl/gbkns

https://scontent.fwaw7-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/2303
1395_932685906899083_4980311593939475549_n.jpg?_nc_c
at=101&oh=6571038386de4d5625a91abb58c234dc&oe=5C5777
AE

4. Data: 2018-09-29 16:02:49

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ilona" <i...@u...net> wrote in message

> https://tiny.pl/gbkns

Co to ma być? Poziom masz bliski zeru, chłopie...

,,Partia wewnętrzna" w Kościele" czyli "potrzebny mi ksiądz..." ;)
dr Czerniak: "Zaczyna się holocaust Polaków"
Ciekawy gostek. Szczepionki, polityka, służba zdrowia, procedury leczenia w PL.
Chwała Patriotom Ponurego!
Trump w ONZ o Polakach i nie tylko.