Chrapanie - znowu :)

1. Data: 2009-08-03 17:43:42

Temat: Chrapanie - znowu :)
Od: Kucing <k...@n...razie.brak> szukaj wiadomości tego autora

W związku z olbrzymią liczbą różnorakich preparatów na chrapanie,
dostępnych w aptekach (od plastrów, przezy krople do nosa, pigułki, syropy
itp. itd.), proszę o sugestię: co warto stosować a co się nie nadaje.
Chodzi o kobietę, około 30 lat, z mocną tendencją do spania na plecach.

Potrzebny jest NAPRAWDĘ skuteczny środek! Bardzo proszę o rady (najlepiej
poparte doświadczeniem w użytkowaniu danego specyfiku).

--
- Kucing -

2. Data: 2009-08-03 18:27:47

Temat: Re: Chrapanie - znowu :)
Od: kynast <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Sie, 19:43, Kucing <k...@n...razie.brak> wrote:
> [...]
>
> Potrzebny jest NAPRAWDĘ skuteczny środek! Bardzo proszę o rady (najlepiej
> poparte doświadczeniem w użytkowaniu danego specyfiku).

1. konsultacja laryngologiczna, czasem udaje sie usunąć przyczynę
chrapania / ale odradzam uvuloplastyke/
2. wszyć pileczke pingpong do pizamy w okolice międzylopatkową , by
nie spać na plecach.
3, schudnąc
4 Obserwować, czy nie wystęują bezdechy

3. Data: 2009-08-04 11:04:18

Od: "news" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kynast" <s...@g...com> napisał w wiadomości
h.googlegroups.com...
> [...]

chrapania / ale odradzam uvuloplastyke/
2. wszyć pileczke pingpong do pizamy w okolice międzylopatkową , by
u mnie występuje bezdech , budzę się w nocy i nie mogę złapac powietrza , co
powinienem zrobić , do kogo sie udać

4. Data: 2009-08-04 14:13:52

Od: Kucing <k...@n...razie.brak> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 3 Aug 2009 19:43:42 +0200, Kucing napisał(a):

> [...]
>
> Potrzebny jest NAPRAWDĘ skuteczny środek! Bardzo proszę o rady (najlepiej
> poparte doświadczeniem w użytkowaniu danego specyfiku).

Ponawiam prośbę. Dziękuję za rady laryngologiczne ale potrzebuję czegoś na
szybko i na krótki okres.

--
- Kucing -

5. Data: 2009-08-04 17:29:46

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

>...potrzebuję czegoś na szybko i na krótki okres.

Nie pszemęczaj się.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

operacja krótkowzroczności
nietypowe objawy chorob - spotkaliscie?
Zawałowcy do piachu!
Wytrysk wsteczny a rozcięcie szyi pęcherza?
Osobliwy problem