Chrom organiczny

1. Data: 2003-04-01 15:53:03

Temat: Chrom organiczny
Od: "mamqa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupilam sobie dzis chrom organiczny firmy Naturell (jako "pomoc" przy
odchudzaniu) i mam pytanko: czemu mozna brac tylko jedna tabletke dziennie?
--
Mam(q)a
http://strony.wp.pl/wp/mamqa

2. Data: 2003-04-01 16:16:21

Temat: Re: Chrom organiczny
Od: Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

mamqa wrote:
> Kupilam sobie dzis chrom organiczny firmy Naturell (jako "pomoc" przy
> odchudzaniu) i mam pytanko: czemu mozna brac tylko jedna tabletke dziennie?

Trzeci z brzegu cytat z www.google.com:

"Chrom

Sole chromu, chromiany i dwuchromiany są używane do wyrobu barwników i
farb (żółte farby), w garbarstwie i analityce. Powodują początkowo
objawy krwotocznego nieżytu żołądkowo-jelitowego, a następnie
doprowadzają do uszkodzenia nerek i wątroby (ciężka niewydolność tych
narządów)."

Leszek

3. Data: 2003-04-01 19:37:13

Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2003-04-01 19:39:32

Od: "Nika" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2003-04-01 21:20:15

Od: "mamqa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kami" <K...@j...net> napisał w wiadomości
03.jasien.net...
> [...]
> chromu jest takie (najogolniej mowiac), ze stabilizuje poziom cukru we
> krwi i nie ma sie 'zachciewajek' na slodkosci. Przynajmniej tak dzialal

I o to wlasnie mi chodzi... ja za bardzo lubie slodycze :-)

Dziekuje wszystkim za odpowiedzi :-)

...bilurubina
narkotyki/halucynacje
Polska nazwa.