Chrypka u dziecka 3 letniego od dłuższego czasu. Laryngolog, alergolog Wrocław - kogo polecacie?

1. Data: 2008-03-10 22:27:12

Temat: Chrypka u dziecka 3 letniego od dłuższego czasu. Laryngolog, alergolog Wrocław - kogo polecacie?
Od: "Kora" <K...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Od ponad pół roku u mojej 3-letniej córki niezmiennie utrzymuje
się chrypka. Dziecko w tym czasie kilka razy miało przeziębienie,
brało też antybiotyki ale chrypka nie przechodzi. Co prawda jest
to mała gaduła ale problem nas niepokoi. Jakie są możliwości
diagnozy, sprawdzenia co to może być? Byliśmy u kilku laryngologów,
jeden dał skierowanie na badanie endoskopem przy znieczuleniu
ogólnym. W szpitalu nam to badanie odradzili, mówiąc, że w tej
chwili nie jest ono konieczne a decydując sie narażamy ją na
porządnego kopa w głowę. Dlatego też zrezygnowaliśmy z tego
badania. Byliśmy u foniatry ale dziecko nie dało zajrzeć sobie do
gardła. Kolejnym tropem była alergia, ale alergolog po _krótkiej_
wymianie zdań to wykluczył.
Mamy nadzieję, że to nic poważnego ale musimy dowiedzieć się
co to jest. Prosimy o opinię i liczymy, że ktoś z Państwa poleci
dobrego lekarza laryngologa oraz alergologa dziecięcego np.
we Wrocławiu, który nam coś konkretnego powie, zbada dziecko.

Może ktoś tu się spotkał z takim problemem u takiego małego dziecka
i może podzielić się swoim doświadczeniami?

--
Pozdrawiam, Kora

2. Data: 2008-03-11 09:58:41

Od: "Bongiorno" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli chrypka występuje w okresie grzewczym(zima) to może warto sprawdzić
wilgotność powietrza i ewentualnie zaopatrzyć sie w nawilżacz/jonizator i
niech dziecko śpi przy mikrouchyle(jeżeli są to plastikowe okna)

Użytkownik "Kora" <K...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Może ktoś tu się spotkał z takim problemem u takiego małego dziecka
> i może podzielić się swoim doświadczeniami?

Czy włączona telefon kom. może powodować ..
Trudności w połykaniu
pobudzenie brwi
homoycysteina dwa razy powyzej normy
Siniak po oddaniu krwi