Chrzan jako chwast - nie potrawa

1. Data: 2002-04-16 09:33:25

Temat: Chrzan jako chwast - nie potrawa
Od: "Olivia" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale z Was łakomczuchy! Zaraz cała Kuchnia się tu zleci.... :))
Poważnie - czy, poza rwaniem liści w celu oslabienia korzenia i wykończenia
chrzanu, można go załatwić jakoś chemią?

Pozdr.
Olivia

2. Data: 2002-04-16 09:55:56

Temat: Re: Chrzan jako chwast - nie potrawa
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale z Was łakomczuchy! Zaraz cała Kuchnia się tu zleci.... :))
> Poważnie - czy, poza rwaniem liści w celu oslabienia korzenia i
wykończenia
> chrzanu, można go załatwić jakoś chemią?

Zapytaj jakiegoś kombatanta z Wietnamu. Pewnie zaraz sam się pojawi.
;-)))
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Remember that ignorance is expensive. Own a good set of encyclopedia."
http://www.wiw.pl/biblioteka/encyklopedia/

3. Data: 2002-04-16 10:07:51

Od: "Olivia" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> Zapytaj jakiegoś kombatanta z Wietnamu. Pewnie zaraz sam się pojawi.

Nie te czasy, nie ta epoka........ :)
Olivia

4. Data: 2002-04-16 10:09:21

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie te czasy, nie ta epoka........ :)

Ale metody te same i środki również.
:-(
I nadal są zwolennicy ich stosowania.

5. Data: 2002-04-16 10:46:46

Od: "Olivia" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I nadal są zwolennicy ich stosowania.

Nie należę do tych zwolenników. Chcę po prostu szybko pozbyć się chrzanu...
Pozdr.
Olivia

6. Data: 2002-04-17 14:48:16

Od: "Stanislaw Midera" <m...@c...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale metody te same i środki również.
> :-(
> I nadal są zwolennicy ich stosowania.
Nie pamietam danych literaturowych, ale swego czasu wyczytalem, ze korzenie
chrzanu moga siegac kilku(!) metrow glebokosci. Czyli albo pozostaje mozolne
pozbawianie rosliny substancji odrzywczych (obrywanie lisci), albo metody
"wietnamskie".
Dyskusyjne wydaje sie twierdzenie, ze to te same srodki.
Jednak technologia zrobila postepy. Nie wiem na ile sprawdzone sa
twierdzenia
producentow o czasie rozkladu i nieszkodliwosci dla srodowiska. Na pewno
nie jest to mu zupelnie obojetne. Jak zawsze w zyciu we wszystkim nalezy
zachowac umiar i rozsadek. Dla zabicia muchy (o ile ja juz trzeba zabic)
nie potrzeba przeciez wyciagac armaty.

Pozdrawiam,
Stanley.

7. Data: 2002-04-17 15:14:27

Od: "Stanislaw Midera" <m...@c...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wybaczcie mi to slowo >>odzywczych<<. Bije sie w piers,

Stanley.

Robactwo mi szeflere oblazlo, pomocy!
Pokrzywy i okropna trawa
problem z czeresnia !