Chrzan z zurawinami - do czego?

1. Data: 2002-06-25 21:33:38

Temat: Chrzan z zurawinami - do czego?
Od: PatryCCCja <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

ponizej zamieszczam przepis.
tylko niech mi ktos powie (a najlepiej magdab) z czym to jesc :)

Chrzan z zurawinami
http://puszkkka.spinacz.pl/przepis.php3?id=966

Informacje ogólne:
Rodzaj diety: weganska
Kategoria: sosy i dipy
Skala trudnosci: *

Skladniki:
zurawiny
chrzan

Przepis:
Polaczenie zurawin z chrzanem, mniej wiecej 3 czesci zurawin (lub borowek)
na jedna chrzanu.

Zródlo: pl.rec.kuchnia, m...@a...com (MagdalenaB)

pozdr.
pat
--
vege.pl http://www.vege.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2002-06-25 21:37:26

Temat: Re: Chrzan z zurawinami - do czego?
Od: "Grzegorz Ostrowski" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

[nie chce mi sie pisać pod...]
[niech mnie ktoś zabije...]

z szynką świąteczną....

1. Data: 2002-06-25 21:53:41

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "PatryCCCja" <k...@s...pl>
[...]

=========
Mnie sie wydaje, ze do bialego miesa :-)
barbara

--
Zaplanuj wakacje: http://www.travelbook.pl

1. Data: 2002-06-25 22:33:55

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

> "PatryCCCja" <k...@s...pl>

> tylko niech mi ktos powie (a najlepiej magdab) z czym to jesc :)

> Mnie sie wydaje, ze do bialego miesa :-)
> [...]

Amerykanie podaja ten sos do jakiejkolwiek pieczeni, mozna kupic w
pojemnikach juz przygotowane.

Ja najbardziej lubie do szynki pieczonej, do pieczonego indyka, do
pieczeni ze schabu lub po prostu rozsmarowane na chlebie, a na to
kawalek sera....

Magdalena Bassett

1. Data: 2002-06-25 22:40:59

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

PatryCCCja wrote:

> ponizej zamieszczam przepis.
> Chrzan z zurawinami

Przy okazji chcialam wspomniec chrzan z bita smietana. Ubija sie
smietane bez cukru i do malej ilosci ubitej smietany, np pol szklanki
dodaje sie lyzke chrzanu. Delikatnie wymieszac. Jest to elegancki
dodatek do wedzonej ryby i pieczeni.
Magdalena Bassett

1. Data: 2002-06-26 06:16:16

Od: "zosia" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Ja najbardziej lubie do szynki pieczonej, do pieczonego indyka, do
> pieczeni ze schabu lub po prostu rozsmarowane na chlebie, a na to

no to, Pat, nie najesz się.

1. Data: 2002-06-26 06:52:43

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PatryCCCja" <k...@s...pl> napisał w wiadomości

> ponizej zamieszczam przepis.
> tylko niech mi ktos powie (a najlepiej magdab) z czym to jesc :)

Patrycjo!
Jak dla Ciebie to niestety do golonki...
ale jak posmarujesz tym jakiś wegetariański pasztet to chyba też będzie
dobre...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-06-26 07:00:39

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zosia" <z...@m...pl> napisał w wiadomości

> no to, Pat, nie najesz się.

Kawałek sera to mogłaby zjeść... byleby bezpodpuszczkowy był...

1. Data: 2002-06-26 07:34:09

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 26 Jun 2002 09:00:39 +0200, "Joanna Duszczyńska"
<j...@p...onet.pl> wrote:

>Użytkownik "zosia" <z...@m...pl> napisał w wiadomości

>Kawałek sera to mogłaby zjeść... byleby bezpodpuszczkowy był...

a gdyby tak, jako dip do marchewki, selera...krakersow

Trysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-06-26 07:44:49

Od: PatryCCCja <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" wrote:
> [...]

bylam ciekawa kiedy ktos sobie o mnie przypomni ;)

> Kawałek sera to mogłaby zjeść... byleby bezpodpuszczkowy był...

eeee, ja weganka jestem. nabialu tez nie jem :)

pat
--
vege.pl http://www.vege.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl
SPINACZ http://www.spinacz.pl/

Mlles Niesz! co to byl za rum?
Podpalamy banany (P) (fr) - "Banana Foster"
Ogorek pod beszamelem i nasiekana mieta (P)(fr.)
Szkola kucharska
Gofry