Chrząstka rekina

1. Data: 2001-12-02 19:16:29

Temat: Chrząstka rekina
Od: "Daniel" <o...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Chciałbym się dowiedzieć jakie właściwości lecznicze posiada chrząstka
rekina lub preparat ziołowy ESSIAC. Chodzi głównie o działanie
przeciwnowotworowe. Z góry dziękuje za odpowiedź

2. Data: 2001-12-03 06:31:14

Temat: Re: Chrząstka rekina
Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <9udufi$ltm$1@news.tpi.pl>, o...@h...pl says...
> Witam.
> Chciałbym się dowiedzieć jakie właściwości lecznicze posiada chrząstka
> rekina lub preparat ziołowy ESSIAC. Chodzi głównie o działanie
> przeciwnowotworowe. Z góry dziękuje za odpowiedź

Dobrze rozreklamowny shit.

3. Data: 2001-12-03 08:14:40

Od: "Frankie" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> In article <9udufi$ltm$1@news.tpi.pl>, o...@h...pl says...
>
> Dobrze rozreklamowny shit.

Prawda.

4. Data: 2001-12-08 22:44:41

Od: "lume" <i...@l...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem ze kazda nowosc przynosi nowe nadzieje. Sherk, -rekin naprwade mial
dobra promocje, i dlatego byl dobry. Niestety... przez takie leki w tym i
ziolka, wiele osob dzisiaj wacha kwiatki od dolu.
Jezeli jakis problem, skontaktuj sie z lekarzem.
Poki co chyba masz telewizor, radio. Ciagle podaja ze niestety jeszcze nie
wynalezionoo SKUTECZNEJ broni przeciw nowotworowi i HIV.
I nie czaruj sie.
WCZESNE WYKRYCIE RAKA MOZE SPOWODOWAC MOZLIWOSC JEGO PELNEGO USUNIECIA.
Zachodnie spoleczenstwa sa tego swiadowme, wschodnie (czytaj polskie)
jeszcze nie

5. Data: 2001-12-08 23:02:44

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

lume wrote:

> [...]
> Poki co chyba masz telewizor, radio. Ciagle podaja ze niestety jeszcze nie
> wynalezionoo SKUTECZNEJ broni przeciw nowotworowi i HIV.
??
I dlatego warto szukac na wlasna reke.

> I nie czaruj sie.
> WCZESNE WYKRYCIE RAKA MOZE SPOWODOWAC MOZLIWOSC JEGO PELNEGO USUNIECIA.
Ale sam mowisz ze:

MOZE SPOWODOWAC MOZLIWOSC
czyli gwarancje zerowe.

Ja bym sie jednak przychylal do tezy, ze "tam gdzie choroba tam tez i
lekarstwo na nia".

Szczegolnie to sie potwierdzilo w leczeniu schorzen reumatycznych,
goscca przewleklego.
Dawnie leczono w cieple, wygrzewajac, a dzisiaj parami cieklego azotu.

oze
> Zachodnie spoleczenstwa sa tego swiadowme, wschodnie (czytaj polskie)
> jeszcze nie

a co ty mozesz wiedziec o zachodnich spoleczenstwach.
Gdyby swiadomosc leczyla to wszyscy korzystajacy z internetu by nigdy
nie chorowali.
Masz ten internet, wiedze z calego swiata , autorytety
a dyskusje nadal tak przebiegaja na poziomie:

czy antybiotyki sa dobre ?
jedni powiedza tak, inni nie

czy nalezy raka operowac ?
jedno powiedza tak, inni nie

czy homeopatia ist gut ?
jedni odpowiedza tak, inni nie

czy leki ziolowe sa gut ?
jedni odpowiedza tak, inni nie

Czyli chyba brak jest w internecie autorytetow, ktorzy my stali za
swoimi opiniami i ich bronili.

Pamietam dyskusje o wplywie alkoholu na ciezarne
jedni mowia ze ma dobry wplyw, inni ze szkodliwy

To tak jakby w matematyce 2+2 raz moglo byc 4 raz 5 a czasami 3,5
I kazda teza w medycynie zostaje przyjmowana zgodnie z zasadami
demokracji, przez glosowanie.
I raz wszyscy glosuja za antybiotykami,
a za rok przeciw nim
raz za alkoholem
a za rok przeciw

I dla przecietnego czlowieka, pacjenta obraz stanu wiedzy wydaje sie
wzgledny
jeden mowi tak, inni inaczej
tak jakby nie obowiazywaly zadne standardy , optymalizujace efekt
terapeutyczny.

A moze to juz czas eutanazji ?
System kolejkowy, genetycznego doboru gatunku
gdy na poczatku kolejki i silny ten przezywa, ten na koncu i tak sie nie
doczeka przeszczepu, drogiego leku

System kolejkowy wprowadzono w Anglii ponad 10 lat temu i kto doczeka
ten przezyje
a kto sie za pozno ustawil w kolejce ten liczy na los szczescia.

Dlatego nie mow o swiadomosci.
Ci na koncu kolejki musza sami o siebie zadbac i szukac metod, srodkow
po calym swiecie

Wyleczyłem kręgosłup bez operacji
Czy jest gdzies archiwum listy dyskusyjnej medycyny ?
pomocy !! reumatyzm ???
Przewlekly stan podgoraczkowy???
plesniawka