Chude mieso

1. Data: 2007-01-29 22:07:45

Temat: Chude mieso
Od: "Pejti" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, czy procz kuczaka i indyka jest jeszcze jakies chude mieso ktore
mozna jesc aby nie przytyc za bardzo?
a odnosnie kurczaka czy moglby ktos podac mi sposoby przyrzadzania zeby nie
wyszedl zbyt kalorycznie ( rozumiem ze panierka odpada ;), jeszcze jakby w
miare smakowal byloby super :)
pozdrawiam wszyskich i prosze o odpowiedz

2. Data: 2007-01-30 00:10:27

Temat: Re: Chude mieso
Od: k...@i...pl (klinton) szukaj wiadomości tego autora

aloha Pejti,

> [...]
> miare smakowal byloby super :)
> pozdrawiam wszyskich i prosze o odpowiedz

jesli chodzi o smazenie, smaz bez panierki, przepisow na 'szybka'
marynate jest sporo w internecie, a wiecej mozesz sama wymyslec.
mozesz tez gotowac, tylko dobrze wczesniej namoczyc w mleku bo
gotowane mieso twardnieje, mozesz jeszcze dusic mieso z warzywami bez
tluszczu
inne chude to wiekszosc ryb

klinton

Wybierz najlepszy Film DVD2006 roku!
Wygraj telewizor LCD 32" lub zestaw kina domowego
Glosuj >> http://dvd2006.interia.pl

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

3. Data: 2007-01-30 07:15:49

Od: "ali " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pejti <p...@g...pl> napisał(a):

czy procz kuczaka i indyka jest jeszcze jakies chude mieso ktore
> mozna jesc aby nie przytyc za bardzo?
jeszcze jakby w
> miare smakowal byloby super :)

dziewcze drogie
indyki i kurczaki do zdrowego żarcia nie należą
nafaszerowane są hormonami i antybiotykami

ps.mam prosbę

poczytaj o żywieniu niskowęglowodanowym
i nie rób z siebie ofiary medialnej propagandy żywieniowej
której skutki są już widoczne,
odwrotne od zamierzonych
poczytaj też wiszące tu wątki o tłuszczach i węglowodanach

4. Data: 2007-01-30 07:22:37

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

ali pisze:

> i nie rób z siebie ofiary medialnej propagandy żywieniowej

To mozna tez poprosic, zebys z siebie nie robil ofiary propagandy
zywieniowej Kwasniewskiego? Siedzisz tu jakby Ci kto placil, i zawsze
wyjezdzasz z ta sama gadka: "dziecinko, nie osmieszaj sie, poczytaj o
diecie Kwasniewskiego". Nudny jestes.

5. Data: 2007-01-30 08:14:11

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:epmrmu$mr3$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> zywieniowej Kwasniewskiego? Siedzisz tu jakby Ci kto placil, i zawsze
> wyjezdzasz z ta sama gadka: "dziecinko, nie osmieszaj sie, poczytaj o

Tak samo widzę jak ty pojawiasz się na kazde wspomnienie o Diecie Optymalnej
;P nudny jesteś ;) tak mało płacą ci na tej uczelni ?? że musisz dorabiać w
usenecie ??

--
"Moze jakies chlodzenie, chocby wentylatorek jakis? Upaly daja sie wszystkim
we znaki, ale codziennego obowiazku pisania na grupe nie ma." Marcin

6. Data: 2007-01-30 09:42:34

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zywieniowej Kwasniewskiego? Siedzisz tu jakby Ci kto placil, i zawsze
> wyjezdzasz z ta sama gadka: "dziecinko, nie osmieszaj sie, poczytaj o

A można Ciebie poprosić żebyś nie robił ofiary przeciwników propagandy
żywieniowej Kwaśniewskiego>
Siedzisz tu jakby Ci płacił i zawsze wyjeżdżasz z tą samą gadką... Nudny
jesteś...
A znasz Marcinie przysłowie, które odrobinę zmienię:..."nie pisz drugiemu,
co Tobie niemiłe..."
Pozdrawiam Jurek M.

7. Data: 2007-01-30 09:48:53

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pejti" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> miare smakowal byloby super :)
> pozdrawiam wszyskich i prosze o odpowiedz

Zajrzyj na www.optymalni.org.pl tam jest trochę przepisów, ale najważniejsze
w CHUDNIĘCIU, są nie przepisy, tylko zjadane proporcje BIAŁKA, TŁUSZCZU i
WĘGLOWODANÓW, które "brzmią"
B-1 g : T-2,5-3,5 g : W-0,8 g (węglowodany liczy się 0,8 g na 1 kg wagi
należnej ciała, nie tej obecnej!!!)
Pozdrawiam Jurek M.

8. Data: 2007-01-30 10:46:35

Od: "ali " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> napisał(a):

> [...]
> zywieniowej Kwasniewskiego? Siedzisz tu jakby Ci kto placil, i zawsze
> wyjezdzasz z ta sama gadka: "dziecinko, nie osmieszaj sie, poczytaj o

pożyteczny idiota czy wykształceniuch ???

gdzie tam było o diecie???

aha - ynteligent

9. Data: 2007-01-30 11:17:03

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Jurek pisze:

> [...]
> jesteś...
> A znasz Marcinie przysłowie, które odrobinę zmienię:..."nie pisz drugiemu,

Moglem sie spodziewac, ze bedziesz bronil kolegi "w diecie". Spojrz
jednak na sprawe obiektywnie:

- Ali w kazdym swoim liscie, kierowanym do ludzi, ktorzy jedza inaczej
niz on, okazuje im brak szacunku, piszac per "dzieciaku", "dziecino" czy
podobnie. Jak sie nie ma innego autorytetu, to pozostaje powolywac sie
na swoj wiek...

- wykazuje tez brak szacunku dla cudzych wyborow, za kazdym razem
sugerujac, ze ktos jest niemadry, bo chce zjec chude mieso, troche
nienasyconego tluszczu czy wiecej weglowodanow, czyli inaczej, niz Ali,

- zachowuje sie jak oplacany naganiacz, wykorzystujac fakt, ze niektore
osoby nie posiadaja sprecyzowanych pogladow dietetycznych i namawiajac
je do czytania tendencyjnych opracowan na temat diety Kwasniewskiego,

- ja sam nie za kazdym razem reaguje na jego zachowanie, co latwo
sprawdzic w googlach,

- zauwaz tez, ze nie wyskoczylem w tym watku z tekstem w rodzaju
"czlowieku, boj sie Boga! Nie jedz miesa, nawet chudego, bo to grzech!
Zainteresuj sie lepiej dieta wegetarianska!" Prawde mowiac to chyba
nigdy tu w ten sposob nie probowalem namawiac do wegetarianizmu.

To tyle w temacie.

10. Data: 2007-01-30 11:17:44

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

ali pisze:

> pożyteczny idiota czy wykształceniuch ???

Cham?

[OT] Usenet . gazeta.pl - nie działa?
Ma ktoś może Adipex?
Co myślicie o herbalife?