Chwale sie !

1. Data: 2002-10-24 10:12:54

Temat: Chwale sie !
Od: "Joanna Huzarska" <a...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skoncyzlam moja firanke !.... Dokonalam iscie wielkiego wyczynu
'kulinarnego' bowiem ugotowalam krochmal :-))) Pierwszy raz w zyciu :-)))
Firanke prasowalam.... bagatela 3 godziny.... Tak na dobra sprawde... tego
nie robi czlowiek o zdrowych zmyslach ;-), ale....mnie sie podoba !!!

Asia - zadufana w firance !

1. Data: 2002-10-24 11:07:28

Temat: Re: Chwale sie !
Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Huzarska" <a...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Firanke prasowalam.... bagatela 3 godziny.... Tak na dobra sprawde... tego
> nie robi czlowiek o zdrowych zmyslach ;-), ale....mnie sie podoba !!!

Gratulacje z powodu ukończenia dzieła. Sądząc po ilości czasu spędzonego z
żelazkiem w ręku metody naszych mam i babć - ramy do naciągania firan - były
jednak głęboko przemyślane.
Też mam ochotę na firankę do okna w kuchni, ale widmo żelazka mnie
odstrasza. Również rama wielkości okna nie należy do moich wymarzonych
sprzętów domowych.
Gocha

1. Data: 2002-10-24 12:04:58

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Huzarska" <a...@...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> Firanke prasowalam.... bagatela 3 godziny.... Tak na dobra sprawde... tego
> nie robi czlowiek o zdrowych zmyslach ;-), ale....mnie sie podoba !!!

A ja skonczylam bieznik na swieta B.N. i wpadlam na "genialny" pomysl
zrobienia krotkich (60cm) na 2 okna firanek, swiateczne "boki" mam z tamtego
roku. Nie wierze, ze zdaze , bo w miedzyczasie wylatuje na 2 tyg.
urlop.Normalne to tez nie jest, bo moglabym gotowe kupic, ale to nioe to!
zadna satysfakcja ;-))
Pozdrowienia Ilona

1. Data: 2002-10-24 12:07:47

Od: "Joanna Huzarska" <a...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gratulacje z powodu ukończenia dzieła.
Na to czekalam ! :-))))

Sądząc po ilości czasu spędzonego z
> żelazkiem w ręku metody naszych mam i babć - ramy do naciągania firan -
były
> jednak głęboko przemyślane.
Wiesz... tak mysle sobie nad zastosowaneim takowej ramy i albo moja
wyobraznia lekko nienadaza, albo te ramy moga byc tylko do okreslonych
wyrobow.... jakis bardziej regularnych, ze sciegow siatkowatych, czy tez
podobnych... Moja firanka, to duze kwiaty, zlozone z malych i jakos nie
bardzo wiedzialbym jak to prostowac na ramie :-)

> Też mam ochotę na firankę do okna w kuchni, ale widmo żelazka mnie
> odstrasza.
Tez o tym myslalam i wydaje mi sie, ze czesciej prasuje cala mase durnych
ciuchow, ktore sie nie mialy gniesc, a jednak gniota ! Bylo nie bylo....
takie prasowanie to raz.... na jakis dluzszy okres czasu.

Również rama wielkości okna nie należy do moich wymarzonych
> sprzętów domowych.
Doskonale rozumiem :-)

Asia

1. Data: 2002-10-25 08:29:15

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na to czekalam ! :-))))

No to się doczekałaś
gratuluję serdecznie

> [...]
> podobnych... Moja firanka, to duze kwiaty, zlozone z malych i jakos nie
> bardzo wiedzialbym jak to prostowac na ramie :-)

Takiego cuda, to ja też nie umiałabym rozpiąć na ramie hi hi.

> Tez o tym myslalam i wydaje mi sie, ze czesciej prasuje cala mase durnych
> ciuchow, ktore sie nie mialy gniesc, a jednak gniota ! Bylo nie bylo....
> takie prasowanie to raz.... na jakis dluzszy okres czasu.

Ale ja nie cierpię organicznie prasowania. Brrr jak ja go nie lubię. A u
mnie to wcale nie byłoby "raz na dłuższy czas". Ja mieszkam na wsi i
wszystkie domu wokół mnie ogrzewane są węglem i to kiepskim - o dużej
zawartosci składników niepalnych. Po naszemu popiołu. I to wszystko jest na
moich firankach. Do tego kaloryfery konwekcyjne podnoszą z podlogi kazdy
pyłek i starannie umieszczają go na takim dziele życia. No poprostu rozpacz
czarna.
Gocha

1. Data: 2002-10-25 09:20:03

Od: "wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "I.P." <i...@g...de> napisal w wiadomosci

> [...]
> roku. Nie wierze, ze zdaze , bo w miedzyczasie wylatuje na 2 tyg.
> urlop.Normalne to tez nie jest, bo moglabym gotowe kupic, ale to nioe to!

ja w tym roku odpuscilam sobie swateczne wyroby, bo oblowilam sie w bombki
najrozniejsze juz! Chyba z 200 zl na nie wydalam, ale tak mi sie podobaly,
ze oj! Teraz nie moge sie doczekac 6 grudnia, zeby co nieco juz poupychac po
domu, hehehe
Wyciagne tez wyszywana przez znajoma serwete w bombki i sweczki :)
A w ogole to cale Swieta spedze o kulach, bo 15 mam laparoskopie na kolano,
wiec musze sobie co nieco wczesniej zamrozic i prezenty przygotowac fajne
jakies :) Lubie gadzety swiateczne, te wszystkie domki, do ktorych sie
wklada swieczki, orzechy, cukierki, obrusy i cala reszte :)

pozdrowka
wkn

1. Data: 2002-10-25 10:35:38

Od: "Joanna Huzarska" <a...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to się doczekałaś
> gratuluję serdecznie
Jak to sie ludzie rozmieja :-))))

> Takiego cuda, to ja też nie umiałabym rozpiąć na ramie hi hi.

Ale moze jakas wprawiona babcia by pokonala i ten problem ...

> [...]
> moich firankach. Do tego kaloryfery konwekcyjne podnoszą z podlogi kazdy
> pyłek i starannie umieszczają go na takim dziele życia. No poprostu
A..... to zupelnie inna... czarna historia !... Teraz Cie rozumiem.... U
mnie wyglada to zupelnie inaczej....
Na moje szczescie :-) Inaczej mosialabym pogadac z jakims z ksiedzem i wejsc
z nim w uklady, zeby mi jakeis grzeszne dusze w ramach pokuty do prasowania
podsylal :-))) A moze Ty z tego pomyslu skorzystasz, co ??? :-)))

Asia

1. Data: 2002-10-25 14:12:30

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakies :) Lubie gadzety swiateczne, te wszystkie domki, do ktorych sie
> wklada swieczki, orzechy, cukierki, obrusy i cala reszte :)

Tez juz nie moge doczekac sie adwentowego przystrojenia mieszkania, kupilam
wlasnie nowy wianek adwentowy, ktory powiesze w miejsce " calorocznego"
swiecznika, kupilam tez pare nowych drobiazgow, tez lubie te domki ze
swieczkami, a co roku produkuja jakies nowe cudenka(obled).Zycze Ci
powodzenia z ta laparoskopia i szybkiego powrotu do formy(zdrowia).
pozdrowienia
Ilona

1. Data: 2002-10-25 19:00:50

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 24 Oct 2002 13:07:28 +0200, "Gocha" <g...@i...pl>
wrote:

> [...]
>Też mam ochotę na firankę do okna w kuchni, ale widmo żelazka mnie
>odstrasza. Również rama wielkości okna nie należy do moich wymarzonych

Ramka nie musi być wielka jak okno!!! Moja babcia miała taką pół na
pół metra. Po prostu składa się ją (firankę) do naciągania.
Eulalka

1. Data: 2002-10-28 06:41:10

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Ramka nie musi być wielka jak okno!!! Moja babcia miała taką pół na
> pół metra. Po prostu składa się ją (firankę) do naciągania.

No a jak ona wygląda po zdjęciu z gwoździków? Nie robią się na środku (tam
gdzie były złożenia) takie dzióbki? Powiedz cóż więcej o tych ramach, bo
bardzo mnie to zainteresowało. Czy te gwoździe to jakieś specjalne były?
Gocha

Kamizelka na 8 mies
witam na chwilę
propozycja (dlugie)