Chwalę się

1. Data: 2005-11-26 21:10:29

Temat: Chwalę się
Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie powstała moja strona internetowa a w niej zamieściłam swoje prace.
Jeszcze nie wszystkie ale już można oglądać. Link poniżej
http://www.port.strefa.pl/aneta

Pozdrawiam
Aneta (Zielona Góra)

P.S. Proszę nie bądźcie zbyt surowe w ocenie moich prac ;-)

2. Data: 2005-11-26 21:29:43

Temat: Re: Chwalę si
Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneta wrote:
> [...]
>
> Pozdrawiam
> Aneta (Zielona Góra)
>
> P.S. Proszę nie bądźcie zbyt surowe w ocenie moich prac ;-)

Czesc zdjec nie otwiera sie :(

Zazula

3. Data: 2005-11-26 21:33:34

Od: ela <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja nie mialam problemu z powiekszeniem zdjec :))
pozdrawiam Ela

4. Data: 2005-11-26 21:51:07

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

ela wrote:
> ja nie mialam problemu z powiekszeniem zdjec :))
> pozdrawiam Ela

U mnie nie ma podlgadu ani powiekszenia:
- dla ciala: spodnica
- dla domu: aniolek, Serwetka "Gwiazdka", Serwetka "Łuki", Serwetka
"Okręgi", Bieżnik "Róża", Bieżnik "Róża"

Reszta ma miniatury i powieksza sie. Mam Avabt Browsera.

Zazula

5. Data: 2005-11-26 22:08:57

Od: "Grażyna" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "Okręgi", Bieżnik "Róża", Bieżnik "Róża"
>
> Reszta ma miniatury i powieksza sie. Mam Avabt Browsera.

również nie otwierają się w/w wymienione. Serwetka "Rajski ptak" - śliczna. :)

6. Data: 2005-11-27 09:58:02

Temat: Re: Chwalę się
Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co nieco poprawiłam. Myślę, że strona powinna już działać poprawnie.

Pozdrawiam
Aneta

7. Data: 2005-11-27 20:57:35

Od: "Chrumcia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Serwetki śliczne, szczególnie bieżnik "Róża"

pozdrawiam
Kasia - Chrumcia

8. Data: 2005-11-28 06:49:37

Od: "Magdalena" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co nieco poprawiłam. Myślę, że strona powinna już działać poprawnie.
>
> Pozdrawiam
> Aneta

Super, a "Róża" prześliczna.
Pozdrawiam. Magdalena.

narod.ru -> czy u Was działa?
GWIAZDKI ??? - ścieg - co i jak?
Róza na szydełku szczegółowy instruktaż :)
warto zerknac
potrzebuje wzorów