Chwalę się

1. Data: 2005-05-05 14:30:11

Temat: Chwalę się
Od: "danusia" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nasionka , które wysępiłam od Stacha Czarneckiego wszystkie wykiełkowały i
są gotowe już do przesadzania , a są to: dalie , gazanie , lilie , dynie
ozdobne . Cebulki irysów i łubiny , które zakupiłam u niego w sklepie
wysyłkowym też rosną. Ma też inne roślinki , jeśli by kogoś interesowały
można sprawdzić na stronie http://roslinyfrancisdrake.bazarek.pl lub pisać
na jego priv czy też na grupę jest jej częstym bywalcem . Dla wielbicieli
storczyków też coś ma, dlatego polecam sprawdzić.

Danusia

2. Data: 2005-05-07 09:26:54

Temat: Re: Chwalę się
Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "danusia" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> na jego priv czy też na grupę jest jej częstym bywalcem . Dla wielbicieli
> storczyków też coś ma, dlatego polecam sprawdzić.

Dzięki za ten link. Pozwolił na zidetyfikowannie otrzymanej n/n roślinki.
Okazało się, że jest to Zantedeschia rehmannii. Będą nasiona.
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

Zakup kosiarki spalinowej co polecacie ???
Pierwsza piwonia
budleja
Kiedy posadzic borówke
Lublin - spotkanie