Re: Chwale sie

11. Data: 2007-03-30 18:15:54

Temat: Re: Chwale sie
Od: "Seremity (Wa-wa, Lodz)" <robotkowa_seremity@WYTNIJ_TOtlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ta zasada wcale nie jest taka zła, bo mi np post z załącznikiem wcale
> się nie otwiera i nawet już myślałam, że mi się Tunderbird zawiesił, tak
> długo na nim bez żadnego "znaku życia" się męczył, bez efektu niestety.
> Ani treści posta nie widzę ani samego załącznika.

A u mnie jest jeszcze ciekawiej, bo ja wogole tego posta nie widze...
dla mnie watek sie zaczyna od pierwszego Re Dziuni... z tego wniosek, ze
czesc serwerow po prostu zalacznikow nie przyjmuje...

I nie jest bynajmniej tak, ze zasady sa od tego, aby je lamac. Glupie
zasady sa od tego, aby je zmieniac, ale zasada z niewysylanie
zalacznikow nie jest glupia... nie wszyscy maja stale lacze i nie nalezy
nikogo zmuszac do ciagniecia czegos czego nie koniecznie chce (a przy
ustawieniu, ze grupa ma byc dostepna offline sa sciagana wszystkie
tresci wiadomosci wraz z zalacznikami)
Naprawde zasady podane w FAQ sa po to, aby nam wszystkim zylo sie
lepiej. Przestrzegajmy ich. Dla wspolnego dobra, aby tak grupa nadal
dala sie czytac (w odroznieniu od kulinarnej np).

Pozdrawiam
Seremity (wa-wa, lodz)

12. Data: 2007-03-30 19:24:09

Od: grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

J...@g...com napisał(a):

> Zawsze musi być ten pierwszy raz.Winszuję!Czujesz sie tu jak na
> prywatnym folwarku i jakbyś pozjadała wszystkie rozumy.A cholera ma
> dwa zera..... pozdrawiam wszyskich światecznie maria

O rany kota!!!!!!!!! Troll???
Grazyna

13. Data: 2007-03-30 19:53:30

Od: "Dziunia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> O rany kota!!!!!!!!! Troll???
> Grazyna

Ja nie... po prostu nie wytrzymałam...

Dzi.

14. Data: 2007-03-31 05:48:04

Od: grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziunia napisał(a):

> Ja nie... po prostu nie wytrzymałam...
>
> Dzi.

Ja tez nie ciebie mialam na mysli ;-)))
Grazyna

15. Data: 2007-03-31 07:52:58

Od: "Mono" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Mar, 20:15, "Seremity (Wa-wa, Lodz)"
> [...]
> lepiej. Przestrzegajmy ich. Dla wspolnego dobra, aby tak grupa nadal
> dala sie czytac (w odroznieniu od kulinarnej np).

To wszystko prawda, ale jakoś nie mogę przełknąć, szczególnie na tej
grupie, niewybrednych napaści. Może powinnam to wyżej - pod innym
postem napisać, nie pod postem Seremity. Jesteśmy grupą dość
zróżnicowaną wiekowo - większość z nas to samouki ( to żaden przytyk -
raczej mówię o sobie) - jeśli idzie o obsługę komputera. Metodą prób i
błędów wgryzam się w arkana informatyki. Nie raz dostało mi się za
jakieś potknięcia, które bardziej z niewiedzy, niż złej woli wynikły.
Do czego zmierzam - może tylko trochę życzliwości? Bo to święta za
pasem i wiosna zapukała. I niech będzie słonecznie.
Wszystkiego dobrego wiosennie i świątecznie Mono

16. Data: 2007-03-31 09:59:05

Od: "Seremity (Wa-wa, Lodz)" <robotkowa_seremity@WYTNIJ_TOtlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mono napisał(a):
> [...]

> Do czego zmierzam - może tylko trochę życzliwości? Bo to święta za
> pasem i wiosna zapukała. I niech będzie słonecznie.

Jak juz sie pode mnie podpielas to ci odpowiem ;)
Jasne jest ze kazdy moze sie pomylic i nie musi wszystkiego wiedziec.
Uwazam jednak, ze warto by bylo, aby kazdy przeczytal FAQ tej grupy i
staral sie w miare swoich mozliwosci go przestrzegac.
Ja rozumiem, ze wiele rzeczy mozna zrobic przypadkiem nie zdajac sobie z
tego sprawy. Jednak trudno mi uwierzyc, ze w ten sposob mozna wyslac
zalacznik.
Z drugiej strony Dziunia wcale na Marie nie napadla. Po prostu
przypomniala jej o tym, ze sa pewne zasady na tej grupie. I dobrze
zrobila. Jezeli takie posty przypominajace o zasadach nie pojawialy by
sie co jakis czas i kazde naruszenie FAQ przechodziloby totalnie bez
echa to coraz wiecej osob zaczeloby te zasady lamac. Co nikomu nie
wyszloby na dobre, bo naszej grupy nie daloby sie juz czytac, z powodu
zalania jej przez duza liczbe postow w stylu: "Ja tez poprosze" (wzor) i
"Jak sie robi <i tu jakas technika do ktorej mnostwo linkow w FAQ jest>"
czy "sprzedam gazetki" i generalnie cala grupa by sie posypala :(
Ja wiem, ze takie posty w stylu "przeczytaj FAQ i sie zastosuj" nie sa
zbyt popularne i potem czesc ludzi napada na taka osobe, ale to naprawde
jest potrzebne, bo potem ktos kto zamierza zlamc zasady 3 razy sie
zastanowi, czy chce dac poczatek watkowi w tym stylu jak ten...

Pozdrawiam i zycze nam wszystkim wiecej samozaparcia w przestrzeganiu FAQ ;)
Seremity (wa-wa, lodz)

17. Data: 2007-03-31 14:47:26

Od: "Mono" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Mar, 11:59, "Seremity (Wa-wa, Lodz)"
> Ja rozumiem, ze wiele rzeczy mozna zrobic przypadkiem nie zdajac sobie z
> tego sprawy. Jednak trudno mi uwierzyc, ze w ten sposob mozna wyslac
> zalacznik.

Zdziwisz się, też kiedyś tego próbowałam, ale mi nie wyszło. :-))
Pozdrawiam Mono Na Zielono

[chwale sie] sweterek dla corki
Re: szukam
Re: Do dziewczyn ze ślaskiej listy robótkowej
Chwale sie
Pasmanteria W-wa -PRACA