Chwalę się. Moja zimowa firanka

11. Data: 2006-10-30 12:14:19

Temat: Re: Chwalę się. Moja zimowa firanka
Od: "R@blinka" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

dansmy napisał(a):
> Zrobiłam swoją pierwszą firankę szydełkiem. Chciałam ją Wam pokazać jak już
> będzie wisieć na oknie w kuchni, ale na razie nie mam pomysłu na zasłonki
> więc pokazuję ją trzymając w dłoniach.
>
> http://img74.imageshack.us/img74/3558/firankakuchnia
hi8.jpg

Nie wiem czemu pierwsze moje skojarzenie do tematu wątku
było dziwne ;-) i tak się od wczoraj zastnanwiałam jaka to
jest zimowa firanka, znaczy się co? Gruba i ciepła? Hihii :)

Takie miałam pierwsze skojarzenie a jak dziś kliknęłam na
link i zobaczyłam... to po prostu dech mi zaparło z wrażenia!!!

Jest piękna!!!
Kroowka ma rację, jak najszybciej powieś i niech inni też
podziwiają, szkoda żeby takie cudo gdzieś w szafie się
marnowało...

Pozdrawiam
Rablinka

12. Data: 2006-10-31 07:50:26

Od: " " <d...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję Wam za miłe słowa. Jeszcze rok temu na samą myśl o szydełkowej
firance pomyślałabym zupełny KOSMOS.
danusia

13. Data: 2006-11-09 13:22:04

Od: "Kasia M" <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

<d...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> Dziękuję Wam za miłe słowa. Jeszcze rok temu na samą myśl o szydełkowej
> firance pomyślałabym zupełny KOSMOS.
> danusia

Danusia, firanka jest piekna. napisalam do Ciebie na poczte gazetowa
(zagladasz tam czasem?) z mala prosba :) Dziekuje z gory za odpowiedz.

14. Data: 2006-11-16 15:00:48

Od: "Barbara Świerczek" <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

dansmy <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Danusiu firaneczka REWELACJA - palce lizać. Czy aby w moim oknie mogłaby
taka zawisnąć???? Próbowałam pisać do ciebie na priv ale jakoś nie chce
dojść. Mysle że domyślasz się jaka tam moja prośba była?! Czy mogłabyś???? A
może jakiś link do schemaciku??? Pozdrawiam Basik

15. Data: 2006-11-17 08:01:52

Od: " " <d...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

=?ISO-8859-2?Q?Barbara_=A6wierczek?= <b...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> dojść. Mysle że domyślasz się jaka tam moja prośba była?! Czy mogłabyś????
> może jakiś link do schemaciku??? Pozdrawiam Basik

W mojej skrzynce pocztowej nie ma listu od Ciebie. W takim razie link do
schematu poniżej:
http://show.7ya.ru/private.aspx?RubrID=106094

danusia

16. Data: 2006-11-17 14:21:19

Od: "Barbara Świerczek" <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Baaaaaaaaaaaardzo wielkie dzięki za schemacik. Jeśli chodzi o list to
niestety list mój nie mógł się znaleźć w twojej skrzynce bo wogóle nie
chciał ode mnie wyjść coś go blokowało, a na inne adresy szło normalnie wiec
nie wiem czemu tak się działo , ale to juz nieważne .Jeszcze raz wielkie
dzięki , nie wiem czy mnie uda sie tak to ładnie zrobić ale będę próbować.
pozdrawiam. Basik

Bardz, bardzo potrzebuję schematu ponczo
poncho na drutach
koliberki
xxx pomocy, szukam schematów
może ktoś..